כדי לטעום עוד קצת,
עכשיו או מחר, תלוי בשעות השינה, הכנס לעבור על הגלריות של הפורום, תוכל לראות כמה אוספים יפים ומעניינים מאוד, ואחר כך - למאגר המאמרים. יש שם לפחות אחד שצריך לעניין אותך במיוחד - המאמר השלם שכתבה בחנוכה האחרון רחל, אספנית הסביבונים שלנו, שהיא מעמודי התווך וותיקי הפורום, על הסביבון. ואני מניח שתגלה מהר מאוד עוד אחד מעקרונות הפורום, שבהכירי אותך יהיה קרוב לליבך: אנחנו נוהגים להחליף, כלומר - כל מי שיש לו משהו בשביל החברים האחרים, שולח. פשוט ככה. הרבה פריטים עוברים ידיים, ואנחנו משמחים אחד את השני. מכירות של פריטים בין החברים, למען האמת, מאז שאני כאן היו בודדות בלבד. החלפות סתם, כדי לשמח - אין ספור.