כמויות האכלה

lalim

New member
כמויות האכלה

שלום.
ביתי בת ארבעה שבועות ואני מניקה אותה הנקה מלאה.
רציתי לנסות לשאוב ולתת לה מבקבוק במיקרים בהם אני נאלצת להשאיר אותה יותר משעתיים שלוש- לא עניין קבוע. איך אדע מה היא קמות ארוחה בשבילה. כמה לשאוב פר ארוחה?
תודה!
 
כמויות להאכלה

שלום לך,

כל הכבוד על ההנקה הבלעדית!
להכין מנות שאובות למקרים בהם לא תניקי זה מצויין ונכון לעשות. הכמויות שתינוק אמור לאכול הן מחושבות לפי משקלו.
למשל תינוק במשקל של 3 ק"ג צריך לאכול בסביבות 60CC.
לפי משקל בתך התייעצי עם אחות טיפת חלב מהי הכמות הנדרשת.
בהצלחה!
 
למעלה