כמה תמונות

itamar229

New member
כמה תמונות

אני יודע שהאיכות לא משהוא ואני יודע שפיש מעצבן זה תמונות שצילמתי במצלמת ווידאו (יש גם אפשרות לצלם סטילס) ואני יעלה איזה 4 נחמדות אז חכו שניה לכל האלה שעונים תוך שניה
 

izbitski

New member
חחחח אחלה תמונות!!../images/Emo8.gif../images/Emo45.gif

אבל חרא איכות....
 

itairom

New member
פשש, סחטן שהקרב מחליק

אני צריך לחזור עליכם מתישהו חחחחחח
 
למעלה