כמה שירים...

T r u e L o v e

New member
כמה שירים... ../images/Emo79.gif

אחד מהם הולך ככה: down in the road to texas... (ואז יש כאלה מחיאות כפיים) השני: hoooo... hey baby, i wanna know, would you be my girl? זה שיר שמח כזה של קרנבל... תודההה רבה :) אני
 

fracky

New member
השני הוא....

של מישהו גרמני או אוסטרי אם אני לא טועה בשם DJ Otzi והשיר נקרא Hey Baby....
 
למעלה