T r u e L o v e
New member
כמה שירים... ../images/Emo79.gif
אחד מהם הולך ככה: down in the road to texas... (ואז יש כאלה מחיאות כפיים) השני: hoooo... hey baby, i wanna know, would you be my girl? זה שיר שמח כזה של קרנבל... תודההה רבה
אני
אחד מהם הולך ככה: down in the road to texas... (ואז יש כאלה מחיאות כפיים) השני: hoooo... hey baby, i wanna know, would you be my girl? זה שיר שמח כזה של קרנבל... תודההה רבה