DJ Gilad Erlichman
New member
כמה שאלות...
או קיי אז כמו שחלקכם כבר יודעים היתה לי התלבטות קלה לגבי 2 מקלדות ועכשיו הוספתי עוד אופצייה. אני מתעניין כרגע ב-XioSynth של Novation. חשוב לי לדעת עליו קצת יותר פרטים. קודם כל אתם ממליצים עליו?למישהו מפה יש אותו? כסינטי יחסית קטן.למה הוא מסוגל? חשוב לי לדעת גם האם ישנה האופצייה להוסיף לו סאונדים נוספים לבנק הסאונדים שלו?אם כן איך? מקווה שתעזרו, תודה, גלעד ארליכמן.
או קיי אז כמו שחלקכם כבר יודעים היתה לי התלבטות קלה לגבי 2 מקלדות ועכשיו הוספתי עוד אופצייה. אני מתעניין כרגע ב-XioSynth של Novation. חשוב לי לדעת עליו קצת יותר פרטים. קודם כל אתם ממליצים עליו?למישהו מפה יש אותו? כסינטי יחסית קטן.למה הוא מסוגל? חשוב לי לדעת גם האם ישנה האופצייה להוסיף לו סאונדים נוספים לבנק הסאונדים שלו?אם כן איך? מקווה שתעזרו, תודה, גלעד ארליכמן.