כמה שאלות כדאי להעיר פה אותכם

American Girl

New member
כמה שאלות כדאי להעיר פה אותכם../images/Emo70.gif

האם קרה שבכית באחד מהפרקים בסדרה? מה הוא הפרק שהכי ריגש אותך? מה הפרק שהכי זיעזע אותך? דמות אהובה: דמות שנואה: מה אתם חושבים על ד"ר קמפבל שהחליפה את דנה?
 

נועה167

New member
תשובות

האם קרה שבכית באחד מהפרקים בסדרה? אמממ כן!! בפרק שאחרי שלו נאנסה... ובכלל כל הפרקים שהיו בנושא היו ממש עצובים. מה הוא הפרק שהכי ריגש אותך? לא זוכרת כרגע... מה הפרק שהכי זיעזע אותך? כנ"ל דמות אהובה:לו!! דמות שנואה: זה שאנס את לו מה אתם חושבים על ד"ר קמפבל שהחליפה את דנה?
 

נועה167

New member
הנה הכל... זה בטעות נשלח לי.

האם קרה שבכית באחד מהפרקים בסדרה? אמממ כן!! בפרק שאחרי שלו נאנסה... ובכלל כל הפרקים שהיו בנושא היו ממש עצובים. מה הוא הפרק שהכי ריגש אותך? לא זוכרת כרגע... מה הפרק שהכי זיעזע אותך? כנ"ל דמות אהובה:לו!! דמות שנואה: זה שאנס את לו! מה אתם חושבים על ד"ר קמפבל שהחליפה את דנה? אני עוד לא ראיתי את הפרקים איתה... לא ראיתי כזה הרבה פרקים... התחלתי לראות את הסידרה במוצ"ש בערוץ 3 ואחרי כמה זמן זה כר נגמר! אז לא ראיתי כזה הרבה פרקים... :) נועה.
 

American Girl

New member
../images/Emo101.gifאני../images/Emo101.gif

האם קרה שבכית באחד מהפרקים בסדרה?אמממ... כן, היה פעם בפרק שילד אחד חלה במחלה סופנית ורק ניתוח יכל להציל אותו, אבל הניתוח יכל גם להרוג אותו והילד מת בסוף. מה הוא הפרק שהכי ריגש אותך? כשלו סיפרה למארק שהיא נאנסה. מה הפרק שהכי זיעזע אותך? לא זכור לי ברגע זה. דמות אהובה:לו ודנה
דמות שנואה: ד"ר קמפבל
מה אתם חושבים על ד"ר קמפבל שהחליפה את דנה? מיותרת
 

American Girl

New member
וואי כן....

גם אני בכיתי בפרקים האלה.... הפרק האחרון היה ממש מרגש. ואת יכולה לראות את "רפואה שלמה" ביום שבת בבוקר ב-8:05 זה במיקרה ותקומי מוקדם.... ולא יהיה לך מה לראות
 

rbfan

New member
אני ../images/Emo13.gif

האם קרה שבכית באחד מהפרקים בסדרה? וואי היו כמה אבל אני לא זוכרת....אבל כל הפרקים של האונס ממש ריגשו אותי ואחד הפרקים של העונה השלישית...בהתחלה עם האמא הזאת שהצמידה סכין למארק... מה הוא הפרק שהכי ריגש אותך? כל הפרקים שלו מדברת עם מארק שיחות נפש כאלה....ממש יפה... והפרק שלו נסעה לפורטו ריקו...אההה וגם הפרק שדנה עזבה גרם לי לבכות \: מה הפרק שהכי זיעזע אותך? אממממ לא זוכרת דמות אהובה: לו!!!! דמות שנואה: אין- מה אתם חושבים על ד"ר קמפבל שהחליפה את דנה? היא בסדר גמור....אין לי בעיה איתה אבל דנה הרבה יותר טובה לדעתי :)
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo15.gif לדעתי הפרק ../images/Emo59.gif

הכי מרגש, היה הפרק די בסוף העונה השלישית, כש-לו חשבה שהחבר שלה <ששכחתי את שמו> מת בשרפה, אבל בסוף התברר שהחבר הכי טוב שלו מת...ובעצם הוא היה צריך להיות במקומו... זוכרים את הפרק? ממש היה לי דמעות בעיניים. דמות אהובה ושנואה אין כל כך, אבל זאתי ששמו במקום דנה - מעצבנת...
 

American Girl

New member
וואי נכון.....

זה היה באמת עצוב... גם לי היו דמעות בעיניים...
וקראו לחבר שלה מיגל.
 

MaayanSM

New member
תשובות

אמממממ..... כן בכיתי בפרק שלו נאנסה הפרק הכי מרגש? כשדנה עזבה הכי מזעזע: האונס של לו דמות אהובה: דנה המאמי דמות שנואה: קודם כל, הקוץ בתחת הראשי (ד"ר ג'קסון) וגם אנדי ד"ר קמפבל מכוערת ונאצית!!!
 
למעלה