כמה מילים לאריק

כמה מילים לאריק

1. ראשית כל ברכות
2. העבודה בראשות מצנע ומרצ חטפו בראש [ירדו לפחות מחצי מלפני עשור] בגלל שלדעת העם הם נוקטים בעמדה הזויה שמאפשרת מדינת טרור בתוככי ישראל [נסיגה חד צדדית בעת הזו וללא הסכם] אי לכך אין בצרופם שום אחדות מחד ואילו מצד שני הפער הוא כה גדול עד שלא ניתן לגישור וסיום ממשלה כזו יהיה תוך זמן צר וממניעים אלקטורלים וכמובן שלא מטובת ישראל שים לב היטב שצרופה העבודה לממשלה יאפשר להם תמיד לאיים עליך בפרוקה היות ופרישתם תביא מידית לנפילת הממשלה מכאן שצרוף העבודה לממשלהתביא רק נזק גם ל"סחוב" חלק ולפצל המפלגה איען בו שום דבר הקשור לאחדות 3. על כן הדרך הפתרון הוא לצרף את שינוי אשר נוקטת עמדות סבירות התואמות למתווה בוש אותו אימצת עקב גודלה שינוי תהיה גם אמצעי לחץ על ימין קיצוני אשר יצטרך להתגמש היות ופרישתה תגרום לנפיל הממשלה להבדיל מהעבודה לשינוי יש סיבה טובה הן להיות בממשלה והן להציג עמדות של הזרם המרכזי - זהו האינטרס שלה כמפלגה שגדלה [עמדות מרכזיות שהן גם עמדותיה מובילות להגדלת מנדטים וכך גם תשיל מעצמה את התדמית שהיא מפלגה של אנטי בלבד, היא בטח תזכואר היטב שהמצביעים לה הצביעו ררית מחדל והיא תצטרך להראות להם שברית המחדל היתה מוצלחת וכי כדאי להם להמשיך איתה] ממשלה כזו יהיה לה קו וקול אחידים וברורים - וזוהי תמצית האחדות: קול אחד וברור של מירב העם די לקולות הסותרים היוצאים מהממשלה - כשיש כאלו אחל לנו להתפלא שגם בעולם חושבים כך 4. לסיום כפי שהוכחת בנאומך הנך מבין שהנושא החברתי כלכלי הנו חשוב לא פחות וכי בנושאים אלו אנו כבר מעל התהום כאן נדרשים בעלי מקצוע מעולים ולא חובבנים או טרש"ים אם לא תדע לנצח במלחמה זו לא תעזור לך הצלחתך במלחמה במחבלים המשמעות: הטר"ש יפוטר לאלתר ויש להביא בעל יכולת גבוהה במיוחד בהצלחה כי אם לא תצליח - אנחנו נאכל אותה!!
 
למעלה