כמה כתבות חדשות שיכולות לעניין אתכם

כמה כתבות חדשות שיכולות לעניין אתכם

במסגרת ההכנות לעונת התיירות 2018 להלן מספר כתבות תוכן שיכולות לעניין אתכם והועלו לאחרונה לאתר יוון והאיים.

מזון ללא גלוטן ביוון - כתבה חשובה לדעתנו בנושא חשוב למטיילים שיש להם בעיה עם צריכה של גלוטן, הכתבה מספרת על האפשרויות הקיימות ביוון למזון נטול גלוטן.

קניות ביוון - כן אנחנו הישראלים הם הקניינים הגדולים ביותר בארצות בהן אנחנו מבקרים וגם ליוון לא סחר, ריכזנו עבורכם מידע אודות קניות ביוון, טוב שהכל יהיה כתוב ורשום.

ג'מבו ביוון - כן, אם יש לכם ילדים או שהילדים נשארו בבית ואתם חייבים להם מתנות, חנויות הג'מבו הם פשוט דבר אדיר, תמצאו כאן הכל, אבל הכל ובזיל הזול.

האי היווני אנדרוס - אי מקסים עם חופים נהדרים, אוכל מעולה, מסלולי הליכה ואפילו מעיינות ומים זורמים כל השנה, דבר נדיר באי יווני, כל המידע על האי הנהדר אנדרוס קיים בעמוד אנדרוס שעודכן לאחרונה באתר יוון והאיים.

חיי לילה בסלוניקי - רוב הישראלים המגיעים לסלוניקי מגיעים בעקבות ההיסטוריה של העם היהודי הקשורה מאד לעיר זו, אבל מי שישאר כאן איזה לילה או 2 ישמח לדעת שיש כאן חיי לילה תוססים למדי.

מלונות, וילות, דירות נופש - מחלקת השרות שלנו ישמחו להמליץ לעם עם אלפי אפשרויות לינה ביוון, נסו תחילה את עמוד G12 באתר ואם לא תסתדרו תמיד ניתן לפנות למוקדן שרות חימני שישמח לעזור לכם.
 
למעלה