dror1234567
New member
ל-seffic
אני מסכים איתך לכל מילה !!! תאמין לי שאתה צודק
ל-sefficמזיכרונות ילדותי בקו 5
היו תמיד כרטיסניות, וזה נחשב להצלחה. כנראה בגלל עלויות של עובד נוסף בנוסף לנהג, והתחרות עם מוניות השירות בקו זה, הורידו אותם מהכביש. למה זה טוב? קודם כל, הנהג לא צריך להתעסק עם הנוסעים וכסף. ישנו כרטיסן שכל תפקידו זה לדאוג שבכל עצירה, כל או רוב הנוסעים יכנסו לחלל שנמצא באחורי האוטובוס. כך ניתן לקצר את העיכובים בכל תחנה. זה יעיל במיוחד בקווים מרובי נוסעים ועצירות. כיום, הרבה נהגים נותנים שירות לנוסעים בזמן נהיגה! כולם מבינים שזה לא בטיחותי לתת עודף בזמן תימרון בין מכוניות. חוץ מזה, בלונדון השיטה עובדת כבר עשרות שנים, אז מי אנחנו שנלין? אם פעם תהיה בישראל עדיפות ועליונות לתח"צ בכבישים, כדי לחשוב על הכרטיסנית פעם נוספת.
אני מסכים איתך לכל מילה !!! תאמין לי שאתה צודק