תעשה לי טובה, גם כן, "עוד 10 שנים
שנות ה80 בסניף ראשון לציון שם עבדתי
בזמנו 338-060 מכונה פצצצית 338-008אחלה טייגר היה עוד הספקתי לעבוד גם על הולנדית בן עירוני 38-478 היו ימים
תעשה לי טובה, גם כן, "עוד 10 שנים
הכל יהיה וולבו וקצת מאן"... אתה לא יכול לדעת מה יהיה בעוד 10 שנים. תלך למפעל הארגז, בוא נראה אותך מוצא שם מכונה אחת של מאן שמיועדת לאגד... כולן מרצדס OC500. הסיבה היחידה שוולבו כל-כך מצליח בארץ לאחרונה היא שהם קנו את מרכבים, ולכן הדיל הטוב ביותר שבא מהמפעל הזה הוא שלדות של וולבו. חוץ מזה גם אין להם רשיון לבנות על שלדות מרצדס. אם היה להם אז גם רוב האוטובוסים שיוצאים ממרכבים היו היום כבר OC500... וולבו זה אוטובוס טוב, ונהגים רבים באגד אוהבים אותו, אבל בדיוק כמו שהם אוהבים לנהוג בו כי הוא חזק ומהיר הם גם לא אוהבים דברים רבים בו: במיוחד האהבה שלו לעצור בצידי הכביש, הן מתקלות או מהתחממות. אני נסעתי כיומם באוטובוסים בין-עירוניים לירושלים וחזרה במשך יותר מ-10 שנים ואני יכול להגיד בבטחה ללא הסתייגויות שמעל 80% מהעצירות הלא מתוכננות עקב תקלה ארעו בוולבו. אפילו אייל עובדיה, סנגור וולבו מס' 1, אחרי סיבוב ב-O404 המוגמר היחיד שיש בארץ אמר "זה אוטו שהייתי רוצה לעבוד עליו" והודה שהוא היה מחליף את ה-B12B האהוב שלו אם היו מציעים לו את המכונה ההיא. ואגב, מאז הוא אכן החליף את הוולבו... אבל ל-O303