כל מי שחבר בפורום(גם אם הוא שקט)

GeJuFan

New member
תשמעי יש אנשים שפשוט לא רוצים לדעת

יותר על הפורום ועקב כך גם לא רוצים קשר לאנשים בו, או למנהלת(אני). וחוץ מזה כל כך הרבה אנשים היגרו מהפורום או נכנסו שחשבתי שהיה נחמד לעשות שירשור של כולם, כדאי שאנשים יכירו אחד את השני(מעט מאוד אנשים שירשור הודעה לשירשור הקודם שפתחתי על אותו נושא). זה לא גטו, אלא פשוט פינוי מקום לחברים חדשים שיגיעו וכבר הגיעו.
 
מי שרוצה שתמונותיו ימחקו

כבר ישלח לך מסר
 

arthurangel

New member
איזה פינוי מקום מתוכנן?

ימי הולדת ימחקו? תמונות ימחקו? מה עוד?? לדעתי זו הפגנה של זילזול בעבודה שאנשים עשו פה. ומי ששקט מסיבותיו שלו, לא יתפקד בכל מקרה, אז מה תרוויחי? סתם עוד עלבונות.
 

GeJuFan

New member
מקום של ספייס זה הפינוי המתוכנן

אין לי שום עניין לזלזל פה באף אחד. אבל למשל בלוחות יש הודעות של אימוץ מלפני שנה, שהחתולים שם כבר אומצו. זה סתם ביזבוז מקום שיש את ההודעות הללו למרות שהן כבר לא רלוונטיות. תמונות למשל שבמקום תמונה רואים איקס אדום. ויש עוד המון דוגמאות כמו לינקים שבורים וכדומה. אני לא מתכוונת למחוק דברים שהם רלוונטים וחשובים לפורום. אני לא מתכוונת למחוק תמונות של חברי הפורום. הכול נעשה בשביל להקל על הגלישה בפורום ועל השרת של תפוז. חברה תבינו שכל רצוני הוא שיהיה לכולם פה גלישה נעימה. לחברים ולמבקרים כאחד. וישנם דברים שהמנהלים הקודמים פשוט לא טיפלו בהם(מאי-זמן או מאי- רצון), אז לקחתי על עצמי את העבודה עכשיו כמנהלת הפורום לסדר את מה שצריך לסדר. אם זה בלוחות, בקישורים בטאגליינס וכולי.
 

f e l i n e

New member
../images/Emo45.gifמחיקת לינקים שבורים ומודעות

מלפני שנה
מצוין. מחיקת תמונות
אם התכוונת לביטול תיקייה ריקה של משתתף לא פעיל-
כמובן רק אם כתבת מסר קודם והמשתתף אישר זאת.
 

GeJuFan

New member
זה פחות או יותר כוונתי

השירשור הזה נועד לראות מי עוד מסתובב בפורום. אחרי שאני אדע מי עדיין איתנו ומי לא. כל אלו שלא רשמו בשירשור הזה יקבלו מסר אם השאלה, למחוק או לא את התיקיה שלכם בפורום. אם יגידו כן אני אמחק אם לא והם משתמשים שעזבו את הפורום הם ירוכזו תחת תיקיה אחת לתמונות של חברי פורום שעזבו. עדיין תהייה גישה לתמונות של חברים שעזבו(אם הם ירצו בכך).
 

f e l i n e

New member
../images/Emo13.gif עכשיו את יותר ברורה.

ואם משתתף לא פעיל לא יענה למסר שלך? אם הוא לא ישיב לך- אל תמחקי את תמונותיו! רכזי אותן גם תחת תיקיית המשתתפים הלא פעילים. העיקר שלא ימחק דבר בלי שנתבקשת מפורשות- כי כמה שיותר תמונות יותר חיוכים
 

GeJuFan

New member
אם לא יענה במסר ננסה באימלים ../images/Emo13.gif

הרי למה הם קיימים, ואם לא ילך האימלים ננסה במסנג'רים
. ואם לא ילך כלום הם יכנסו לתיקיה של משתמשים שכבר לא בפורום או שלא רוצים לדעת כלום על הפורום
.
 
מאי זמן או מאי רצון?

את כותבת עלי? שמאי זמן או מאי רצון לא מחקתי הודעות ישנות? בתקופתי היה מותר גם לפרסם מספרי טלפון של וטרינרים מומלצים לשעת חרום- הפורום אמור לשרת גם אורחים חדשים בפורום שצריכים דחוף וטרינר כי החתול שלהם פצוע - ואם זה שתים בלילה אז עדיף שיהיה כאן טלפון חירום כי בשתים בלילה את לא תיהי כאן לתת טלפון חירום. את יכולה לפרסם עלי הודעות השמצה גם בפורום מנהלים- גם משם חברה קוראים ומוסרים לי.
 

GeJuFan

New member
אני לא מוחקת הודעות בלוחות עם

מספרי טלפון של וטרינרים. אלא הודעות של אנשים שחיפשו בית לחתול או לכלב, ואותו בע"ח מצא כבר בית. אז למה שאותה הודעה תישאר שם סתם. ואף אחד לא משמיץ אותך רויטל אין לי מושג איך הגעת למסקנה שכזאת.
 

GeJuFan

New member
ולא דיברתי רק עליך רויטל

היו עוד מנהלים לפורום הזה, גם כשהוא היה פורום חיות מחמד.
 

icודליה

New member
תשאירי את שלי

שכולם יהנו למה לא.. תשאירי את שלי.. מידי פעם אני אבוא לבקר, אחרי הכל אתם במועדפים שלי!!!
 

GeJuFan

New member
אנשים מי עוד לא שירשר??

גם אם אין לכם אלבום בפורום אני צריכה לדעת מי כאן ומי לא.
 
למעלה