כן, בשבילי החום הוא אויב. הוא רוצח אותי
ושרב, כמו שיש ביומים האחרונים ואומרים שימשך עד סוף השבוע, זה ממש מצב חירום של לא לצאת מהבית, ולשמור על טמפרטורה נוחה ויציבה ועדיין כאבי ראש איומים ועוד כל מיני רק בגלל מה שקורה בחוץ.
במה את מאובחנת?
והאם זה הקיץ הראשון שלך עם המחלה?