כל כך בא לי....

numb77

New member
כל כך בא לי....

כל כך בא לי לראות אותם מלמעלה בוכים. כל כך בא לי לראות את הכאב שלהם, את הצער, את ההבנה שלהם שאין דרך חזרה. חמודים, על טעויות משלמים. החיים לא לימדו אתכם את זה? העיקר החיצוניות המפגרת הזאת, אבל בפנים הכל משתולל. לחיות בשקר כל כך הרבה זמן, רק בשביל לרצות את האחר. אבל כשאני אהיה למעלה, בכוונה תחילה, אני אצחק בעוד אתם בוכים. אני אצחק צחוק מלא על הכאב שלכם. על הטיפשות שלכם. על החוסר ניסיון שלכם. אולי זה יכול להיות הצוואה ?
 
נשמע קשה.

אתמול סיפרת שאת מטופלת במרפאת חרדה. אנא התקשרי בהקדם למרפאה בה את מטופלת, או למטפל שלך.
 

גרא.

New member
numb77,אפשר להרגיש כמה כאב יש בכעס שלך

כנראה על הורייך,אלא אם כן כוונתך אחרת.הרצון לנקום לכאורה ולראות אותם כואבים ובוכים,לא אינו שווה ערך לחיים שלך.גם אם כרע את מלאה ברגשות אכזבה וכעס ,תמיד תמיד יש דרך להדבר,לבטא את הרגשות ההדיית,לישר את ההדורים ולפתור חלק לפחות מהבעיות. מוות לא פותר שום בעיות,וודאי לא אלה שכל כך מציקות לך.בבקשה,צרי קשר עם סה"ר (סיוע הקשבה ברשת) org.co.il האירגון הזה יודע איך לעזור להתמודד עם מחשבות אובדניות.כולל שיחה בצ'ט שתמצאי באתר שלהם.
 
למעלה