כל כך בא לי....
כל כך בא לי לראות אותם מלמעלה בוכים. כל כך בא לי לראות את הכאב שלהם, את הצער, את ההבנה שלהם שאין דרך חזרה. חמודים, על טעויות משלמים. החיים לא לימדו אתכם את זה? העיקר החיצוניות המפגרת הזאת, אבל בפנים הכל משתולל. לחיות בשקר כל כך הרבה זמן, רק בשביל לרצות את האחר. אבל כשאני אהיה למעלה, בכוונה תחילה, אני אצחק בעוד אתם בוכים. אני אצחק צחוק מלא על הכאב שלכם. על הטיפשות שלכם. על החוסר ניסיון שלכם. אולי זה יכול להיות הצוואה ?
כל כך בא לי לראות אותם מלמעלה בוכים. כל כך בא לי לראות את הכאב שלהם, את הצער, את ההבנה שלהם שאין דרך חזרה. חמודים, על טעויות משלמים. החיים לא לימדו אתכם את זה? העיקר החיצוניות המפגרת הזאת, אבל בפנים הכל משתולל. לחיות בשקר כל כך הרבה זמן, רק בשביל לרצות את האחר. אבל כשאני אהיה למעלה, בכוונה תחילה, אני אצחק בעוד אתם בוכים. אני אצחק צחוק מלא על הכאב שלכם. על הטיפשות שלכם. על החוסר ניסיון שלכם. אולי זה יכול להיות הצוואה ?