כל הכבוד

Ilanlior

New member
כל הכבוד

ומרוב לחץ ואירועים כבר שכחתי להודות לאוריה על מזכירות ראשונה מוצלחת שלו. כל הכבוד על הארגון וההשקעה. מקווה שבפעמים הבאות יהיו יותר אנשים על אף שגם הפעם היה מכובד. כל הכבוד אוריה. אילן.
 
למעלה