כל הכבוד למערכת המשפט בישראל שהיה להם בצים

סלסרו

New member
אדרבא, הבא נראה מי הם המקורות הללו ועל מה הם

מסתמכים. מהמעט שראיתי בתקשורת, הראיות החדשות היו משמעותיות ביותר. גם הגיוני שהראיות החדשות היו משמעותיות, כי בניגוד למה שאתה כותב ש"המהפך" "התחולל באולם בית המשפט מאחורי הדלתיים הסגורות", הרי שהמהפך התחולל עוד בעת הבאת כתב האישום. למה משה לדור חתם על כתב האישום החמור, אם אין בו כל ממש? תראה איזה דברים חמורים כתובים בו: " "בהגיעם למשרד התיישבה המתלוננת על כיסא בלשכה, הנאשם התיישב לידה ונגע בחזה של המתלוננת במגמה לקיים עמה קשר מיני, בניגוד לרצונה. הנאשם ניסה להוריד את מכנסיה, אולם המתלוננת התנגדה ומשכה אותם בחזרה אל מותניה", נטען באישום. בשלב זה, מתואר מעשה האונס לכאורה: "בעודו אוחז במתלוננת ומנסה לכפות עצמו עליה, משך המתלונן את הנאשמת על הרצפה והפשיטה, למרות שזו נסתה ללא הצלחה למנוע זאת ממנו. הנאשם פתח את מכנסיו, נשכב מעל המתלוננת תוך שמשקל גופו ואחיזתו בה מגבילים את אפשרויותיה להיחלץ ממנו. הנאשם החדיר את איבר מינו לאיבר מינה של המתלוננת ללא הסכמתה". על פי כתב האישום, כל אותה העת ביקשה המתלוננת מהנאשם לחדול ממעשיו, ולמרות שחשה חוסר אונים מולו, ניסתה בידיה להדוף אותו מעליה, אך ללא הועיל. "הנאשם היה מודע לכך שהמתלוננת אינה מוכנה לקיים עימו יחסי מין, אך רק כשהמשיכה לבטא באורח פיזי ומילולי את התנגדותה לשתף עמו פעולה בקיום הקשר המיני, חדל הנאשם ממעשיו בטרם הגיע לפורקן", נטען באישום. יום למחרת היא הגיעה לעבודה בניסיון להמשיך בשגרת העבודה ולהבהיר לקצב את התנגדותה לקיים עמו יחסי מין." "בחודש יוני 1998, ביקש קצב מהמתלוננת להיפגש איתו במלון פלאז'ה בירושלים כדי לעבור על חומרים הקשורים לעבודת המשרד. כשהגיעה למלון ביקש ממנה קצב, כך נטען, לעלות לחדרו מפני שלא סיים להתארגן. "המתלוננת עלתה לחדר, ומשנמצאה בתוכו הבחינה, במבוכה, כי הנאשם נראה כמי שלא סיים להתלבש. המתלוננת התיישבה על קצה המיטה. הנאשם קרב למתלוננת, הדף אותה על המיטה, ולמרות התנגדותה, פשט את מכנסיה ותחתוניה במשיכה. המתלוננת התנגדה לקיים עם הנאשם יחסי מין, אולם הנאשם לא שעה לבקשותיה ולניסיונותיה להדפו...הנאשם נשכב מעל המתלוננת, החדיר את איבר מינו לתוך איבר מינה תוך שהוא מנסה להרגיעה באומרו: "תירגעי, את תהני"." אני מתקשה להאמין שאם אין אמת בבסיס הטענה הזו, שאדם ישר ועקרוני כמו משה לדור היה חותם על כך. אמנם אומרים עליו שהוא טרחן ונוקשה, אבל אין מי שמטיל ספק ביושרו. אני מסכים עם פרוקצ'יה שלא צריך לחגוג על דמו של קצב, ואני באמת לא חוגג. בעיניי זה יום מביש למדינת ישראל ואני מאד מרחם על משפחתו. יחד עם זאת, הוא הביא את זה על עצמו. גם אם נניח הוא לא באמת אנס, התנהגותו לכל אורך הדרך, השפילה את משפחתו ואת הנשיאות בצורה נוראית, והוא זה שצריך לשאת בתוצאות. קשה לרחם עליו.
 

mayush63

New member
הבה דארלינג

ע"ע הבה נגילה... (לא ארמית למיטב ידיעתי) ובכלל אני לא מצליחה להבין- אם זה נכון- איך לרגע הוא דמיין שלא יתפסו אותו מה עבר לו בראש, מילא פעם פעמיים, נגיד שאיבד שליטה, אבל עשר?!?! זה די עצוב האמת, לא תמיד כיף להיות אדם כוחני.. הזכיר לי את סיפור איציק מרדכי, שגם היה עצוב
 

סלסרו

New member
כשאת צודקת, את צודקת. תודה על התיקון.

מה לא מובן בהתנהגות שלו? כשאדם מגיע מאשפות למעמד כוחני רם מעלה, הוא מתחיל להרגיש כל יכול, invincible. כל מקרה עם בחורה שבו הוא משיג את מה שהוא רוצה ולא קורה לו דבר, רק מחזק אצלו את האשליה שהוא חסין ולא יקרה לו דבר גם בעתיד. כשהוא מגיע למספר 10, הוא כבר מרגיש סופרמן. קצב הוא לא הראשון ולא האחרון שעובר את זה. כך תמיד היה וכך תמיד יהיה. אולי עם הזמן התופעה תקטן, אבל תמיד ימצא מישהו בעמדת כח שינצל את מעמדו לסקס. נראה לי שהשאיפה לכח, וניצול הכח לסקס, לעיתים נובעים מאותו דחף פסיכולוגי. לכן לא פלא שהם לעיתים באים ביחד.
 

mayush63

New member
כן צודק ברור

אבל עדיין אני בטוחה שזה לא כזה תענוג, סובייקטיבית, לאנוס מישהיא לא שאני מרחמת עליו חלילה סתם נקודה חסרת משמעות בעניין הרבי- מה יש להגיד- אם זה נכון- ברור שזה פי כמה יותר גרוע
 

סלסרו

New member
גמלי זה לא נראה תענוג כזה גדול, אבל לא ניסיתי

כשאנסה אדווח...
 

סלסרו

New member
הנה עוד אחד שמואשם בכך שלא ידע לשמור

על הצינור שלו בתוך מכנסיו http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1207170.html
 

sirpad

New member
אין ספק שעולה ריח מוזר מהתבטאויות של מזוז

והעובדה שהוא הורשע לדעתי מפנה אצבע מאשימה לעבר הפרקליטות, דווקא. יש לי אמון בשופטים, על אחת כמה וכמה שופטי עליון, שיידעו להתעלות מעל האווירה הציבורית והדרישה להרשעה, ויצמדו לעובדות נטו. לא מדובר פה בהרשעת חבר מושבעים להזכירך. יכול להיות שהשופט קרא מושחת, יכול להיות שהוא נסחט עי גורמים בעלי כח והשפעה, אבל אני מקווה מאוד שזה לא כך, כי אחרת באמת אבדנו. מזוז, תפקידו יותר פוליטי ונתון להשפעות מבחוץ, ולכן סביר להניח(וחמור לא פחות) שזה דווקא הוא שהושפע שייטב לכולם אם התיק פשוט ייסגר. אז זה אכן מאוד מוזר שתיק שהפרקליטות לא רצתה לקחת, הפך להרשעה כזו חמורה, אבל למה אתה מסיק מזה שהבעיה היא בשופטים ולא בפרקליטות? למה אתה לא מביא את 2 האופציות כאופציות סבירות לסתירה שקיימת ללא ספק? ולמה אתה מניח מזה שקצב זכאי?
 

airdene

New member
תגיד, לקרוא אתה יודע ?

אם כן אז מדוע נעלמו מעיניך אותם חלקים בהודעותי בהם כתוב באופן ברור שמאחר והמשפט התנהל בדלתיים סגורות ולכן נמנע מאיתנו להעריך את מכלול הראיות ולעצב דעה עצמאית בעניין שאלת זכאותו/ אשמתו של קצב ? גם הטלת הספק שלך במניעיו וכישוריו של היועץ המשפטי וכפועל יוצא מכך גם באלו של ראשי הפרקליטות אינה אוחזת מים. הרי מדובר באותם צוותים משפטיים שהגישו את מס' התביעות הגדול ביותר בתולדות המדינה נגד אוחזי משרות ציבוריות, אישים ציבוריים וכו', אולי אתה זוכר אחד מהם, אולמרט ? נגדו הוגשה תביעה בעודו מכהן כראש ממשלה. שופטי העליון, בראשם בינייש, ישתנקו בתדהמה אם תוצג לפניהם הגדרתך את תפקידו של היועץ כ'יותר פוליטי'... עמדתם בהתכתשותם עם פרידמן הייתה הפוכה לחלוטין. באמת אינך קורא את תוכנן של הודעות להן אתה מגיב, אה? גם התשובה לשאלתך "למה אתה מסיק מזה שהבעיה היא בשופטים ולא בפרקליטות? " מצויה בהודעותי הקודמות. זכותך להסכים או לדחות את הפרשנות שנתתי למהלך העניינים, התערבותה חסרת התקדים של בייניש בהליך המשפטי, הערותיה בסיומו, הודאותיו של אהרון ברק, הערותיו של חשין בנושא השפעת הלינץ התקשורתי על שופטי קצב, הערכת הפרקליטות את עדותה של א', וממה שכבר התפרסם אודות המשפט עצמו על ניפנוף האליבי של קצב ע"י השופט קרא, ( בקצרה - א' טענה שנאנסה בתאריך כלשהו, קצב הראה שביום הנקוב היה בכלל במקום אחר, השופט החליט שזה מוגזם לדרוש מן המאשימה לזכור את התאריך המדויק ולקבל את האשמת האונס בתאריך לא ברור...). בקיצור, כל הסימנים המעידים על תוצאה מוכתבת מראש ומלמעלה. ולסיום - איני חולק אתה האמון הרב שהינך משפיע על בית המשפט ולבטח שלא בבית המשפט העליון.
 

sirpad

New member
זה שהפרקליטות, והיועץ המשפטי

מעמידים פוליטיקאים לדין, לא אומר שהם לא פוליטיים, אדרבא. אם ניקח לדוגמא את אולמרט, תחושתי אומרת שהיו מי שמאסו בדרך שאולמרט מנהיג בה את המדינה, ובעקבות ההינתקות במיוחד דאגו שרפש ייצא החוצה. לכל אדם יש סודות אפורים, על אחת כמה וכמה לפוליטיקאים. התזמון שבהם הם יוצאים ב״מקרה״ לאור תמיד סיקרן אותי.
 

Woking

New member
לדעתי

מי שאומר "חומרים" צריך לשבת בכלא על אונס השפה העברית. כנ"ל לגבי "מידעים".
 
ראית את התיק?

אתה יודע איזה חומרים היו בו? יכול להיות שהיו בתיק (למשל בתיק המוצגים) חומרים שאם הרב היה נחשף אליהם הוא בהחלט היה יכול להגיע למסקנה שהגיע אליה.
 

Mrs G

New member
סליחה , אני סתומה -

אבל יש פה מישהו שיכול להסביר לי איך זה שהאיש הזה , שהוגדר כאנס הפועל לאורך שנים על פי שיטה - איך לעזאזל איש כזה לא נמצא במעצר , או לפחות במאסר בית ?
 

billc

New member
צריכים לאפשר לו לערער

אבל מתוך הכלא אני רוצה להגיב על כמה התגובות פה, בזמנו שקצב רק הואשם אני ישבתי בשקט וכמעט לא הגבתי חשבתי שצריך לתת לאדם אפשרות להגן על עצמו, ואישית לא אהבתי את ההדלפות לעיתונים נגד קצב כידי להשפיע על דעת הקהל לפני כמה ימים ששמעתי על ההרשעה התקשרתי לארץ , כאחד שלא מכיר את הפרטים אמרתי להם שזה יותר כמו אונס של מעביד עובדת, היא לא רצתה להפסיד את עבודתה אז נאלצה להכנע ושוב לא שמבחינתי זה בסדר או מבחינת החוק (אבל בכל זאת אתה אומר לעצמך, הבנאדם מנוול, אבל היא היתה צריכה באותו רגע לסרב ולהתלונן עליו מיד) זה לא משנה אם זה קרה מיד או לאחר מכן, לפי מה שסיפרו לי, הבחורה סירבה וצעקה שהיא לא רוצה, אבל הוא השתמש בכוח ואנס אותו, לאחר מכן סיפרו לי שזה קרה לעוד אחד ועוד הרבה עדויות של נשים אחרות על הטרדות מיניות רבות, לי זה מספיק, אני לא מרחם עליו כשאני פתחתי את ההודעה חשבתי יותר על צד ההרשעה של אדם פוליטי בכיר כנשיא, מאשר ספציפית לקצב הרבה מדינות בעולם היו מקסימום גורמות לאותו בכיר להתפטר והיו משכיחות את המקרה ולכן אמרתי כל הכבוד למערכת המשפט
 
כן.

מעצר אינו עונש, אלא אמצעי לנטרול החשוד עד למתן הכרעה בדין. ע"פ הנימוקים הרשמיים שקראתי היום, אין טעם להכניסו למעצר מאחר והוא לא ינסה לברוח מהארץ וגם לא ינסה לפגוע באף אחת מהנשים שהתלוננו או באחרות. את העונש הוא יתחיל לרצות רק לאחר מתן גזר הדין.
 
למעלה