כל הזמן מחדש

Zipadidoda

New member
כל הזמן מחדש

כל פעם שאני חושב שהפעם שאני יגיד לו (לא משנה על מי אני מדבר) מה אני מרגיש... או משהו כזה... אני לא מצליח... איך עושים את זה? אני לא יודע אם הוא הומו או סטרייט וכמובן שאני לא בטוח אם זה הדדי או לא... נראה כאילו זה הדדי... אבל אני מניח שאףפעם אי אפשר ליהיות בטוח... איך אני בא אליו ואומר "אני מאוהב בך"... או לנשק אותו... אני חושב על זה עכשיו ואי אומר בטח אין בעיה... אבל באותו רגע זה הדבר הכי קשה בעולם ואני צריך למצוא שיטה לפחות עד שאני ידע לקרוא מחשבות.... :((((
 

Charlys Angel

New member
מקווה שאני עוזר

טוב, דבר ראשון אתה צריך לספר עוד קצת פרטים עלייך ועליו, כדי שנדע קצת יותר! ספר גילאים ואיך אתם מכירים וכאלה. דבר שני, נראה לי, וזה רק תחושה שהוא בפנים ואתה בחוץ. אתה יכול לבוא ולהגיד לו בצורה ישירה מה אתה חושב, אבל אתה יכול גם להתחיל לדבר איתו, ולהתחיל איתו ולראות איך הוא מגיב ולא ישר "אני מאוהב בך!" כי יש סיכוי שזה יגרום להרתעה, בלשון המעטה... חוץ זה דבר נורא אישי וזה תלוי בסוף בך איך תעשה את זה. בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה! ותעדכן אותנו בפורום מה נסגר, אוקי?
 

Zipadidoda

New member
אמממ

לא אף אחד מאיתנו לא בחוץ.... בני חמש עשרה... אנחנו באותה כיתה. כן דיברתי על זה אם אנשים נתנו לי תשובות אני ינסה כמה דברים :) מקווה שאני ינסה בכל אופן אני יגיד לכם מה קרה בסוף אל תדאג :)
 

Charlys Angel

New member
אוקי

בני 15 לומדים באותה כיתה! נשמע רומנטי!!! באמת מקווה שתצליח, בגלל שאני מכיר אישית את הסיפור... בכל מקרה, בהצלחה, תודיע מה יצא! אני תמיד שמח לעזור!
 

אופק L

New member
מה דעתך על שימוש בידידה משותפת

שתנסה לסחוט ממנו את המידע על הזהות המינית שלו ותספר לו ככה בסוד שמישהו דלוק עליו? לטעמי גיל 15 הוא מוקדם מדי, מה החברים בכיתה יגידו? מה המורה תגיד אם היא תגלה? ואם הוא טיפוס רשע, ש"ישחק" אותה ואחרי שתספר לו סודות על עצמך הוא יפרסם אותם בפומבי בכל בית הספר ויגרום לך נזק עצום (יש לך עוד 3 שנים ללמוד - תשקול את הדברים). בכל מקרה מה שלא יהיה, תלך עם ה-
תנשום עמוק ותריח את השטח לפני שאתה עושה פעולה משמעותית, האהבה מסנוורת והמציאות יכולה להיות קשה ביותר. בפורום של IOL כבר שמענו על מורות בבית ספר שצילצלו להורים וסיפרו להם על הזהות המינית של הילד שלהם (אחרי שהילד סיפר לה וביקש ממנה לשמור זאת בסוד).
 

*GormE*

New member
אם אתה חושב ש-15 זה צעיר... אז ידיד

שלי סיפרו לי על פעילות בגיל הבית ספר היסודי. אני הייתי ועודני תמימה למדי, לא שמה לב למתרחש לידי.
 

DJNYC

New member
אופק - מה אתה עושה?

"מה החברים בכיתה יגידו", "מה המורה תגיד אם היא תגלה", "יגרום לך נזק עצום". יש ויש, אבל אל תהפוך את הפחד הזה ללגיטי, ובטח את תטיף לו. אני מצטער, אבל אני לא יכול להסכים עם דבריך. נכון, גיל 15 הוא גיל צעיר, אבל אתה יודע מה - הלוואי עלי שהייתי מספיק בוגר בגיל 15 להודות בזה. אין לו מה להתבייש במי שהוא, מצד שני אני גם לא חושב שהוא צריך לבוא ולתת לבחור נשיקה כי זו אגרסיביות. יש מקום באמצע, שבו אתה לא מוותר מעצמך וגם לא פולש לאחר, ומהמקום הזה הבחור צריך לבוא. שיהיה בהצלחה.
 

MARMELAD

New member
הדיג´יי צודק.

זיפי, לך עם מה שנראה לך נכון. לי בבי"ס היה קטע ממש מסריח שמישהו התחיל איתי ואח"כ הסתבר שהוא סתם רצה להוציא אותי מהארון ועשה לי בלאגן בחיים. אז אני לא אומר שאל תתקרב לאף אחד. להיפך, תהנה, תבלה. התיכון זו התקופה הכי מגניבה בעיניי. רק תזכור שני דברים: לחשוב על דברים לפני שעושים אותם ותמיד לדאוג שיהיו כמה חברים טובים, אמיתיים, שתוכל לפנות אליהם בשעת צרה. ובלי שום קשר, וזו רק דעתי, עדיף להיות דיסקרטי בגיל הזה כי ילדים הם באמת אכזריים לפעמים. מצטער עם בלבלתי אותך! הבנתו´ש?
 
למעלה