ככה תפוז התחיל .... הייתם מאמינים ????? תפוז משנת 96
E e-magine New member 3/8/05 #5 ב 96 התחברתי מספר פעמים אז היינו משלמים לפי שעה. התחלתי בגלישה יומיומית ב 99.
A ailag New member 3/8/05 #6 השגתי אותך../images/Emo123.gif או שמא ? כי כשהתחלתי תפוז עדיין היה פורטל אתרים לא טוב במיוחד, אז לא טרחתי להכנס עד קיץ 2002, כשפתאום גיליתי בו הרבה פורומים די טובים. (נדמה לי שעל תפוז כפורטל אתרים ויתרתי ב97 או 98)
השגתי אותך../images/Emo123.gif או שמא ? כי כשהתחלתי תפוז עדיין היה פורטל אתרים לא טוב במיוחד, אז לא טרחתי להכנס עד קיץ 2002, כשפתאום גיליתי בו הרבה פורומים די טובים. (נדמה לי שעל תפוז כפורטל אתרים ויתרתי ב97 או 98)
ה היילינג New member 3/8/05 #8 אז אני יותר ותיק ממך אני משנת 92 מתי שרק האינטרנט קם ועזבנו את ה בי בי אס )BBS)