ככה תפוז התחיל ....

e-magine

New member
ב 96 התחברתי מספר פעמים

אז היינו משלמים לפי שעה. התחלתי בגלישה יומיומית ב 99.
 

ailag

New member
השגתי אותך../images/Emo123.gif

או שמא
? כי כשהתחלתי תפוז עדיין היה פורטל אתרים לא טוב במיוחד, אז לא טרחתי להכנס עד קיץ 2002, כשפתאום גיליתי בו הרבה פורומים די טובים. (נדמה לי שעל תפוז כפורטל אתרים ויתרתי ב97 או 98)
 

היילינג

New member
אז אני יותר ותיק ממך

אני משנת 92 מתי שרק האינטרנט קם ועזבנו את ה בי בי אס )BBS)
 

e-magine

New member
אחלה, השרשור הזה מעלה בי את הרצון

לפתוח דיון נפרד שתכף תראו.
 
למעלה