ככה עושים סקי!

z x 7 r

New member
התקדמנו מאז קצת לא? פרירייד + סקיטורינג!

משום מה לא המציאו את הסנובורד! חח
 

natyh

New member
ברור , יותר שלג מלה פלאן...


עיר בירה מקודשת לשלושת הדתות הגדולות אז שלא יהיה בה שלג ...?
 
למעלה