על קו הזינוק בת
New member
ככה: כמה שאלות...
האמת? שזה מיועד יותר לותיקי הנוער מביניכם, או כאלה שהיו בנוער לפני הרבה מאוד זמן. אני עקרונית מ"נוער מולדת" אז אני מקווה מאוד שלא תהיה לכם בעיה לעזור לי... הסתכלתי לכם בהודעות וראיתי שאתם מאורגנים עפ"י אזורים, דבר שאני, אישית, מנסה להשיג כבר שנים בנוער מולדת- ולא ממש מצליחה. הפעילות שלנו מאורגנת פחות או יותר ברמה ארצית. גם הפעולות האזוריות באות מלמעלה... אז רציתי לדעת: איך הצלחתם להתארגן ככה ברמה האזורית? מה הגבולות של הפעילויות האזוריות והפעולות הארציות שלכם? אני אשמח אם תענו.... ושאלה אחרונה: כמה אתם בערך בנוער? (הרי מס´ מדויקים לעולם לא תגידו לי) ועוד מילה לכל נוער מרצ: כמה שאני מתה שתתנדפו מכאן (לא אתם פיזית, אלא אתם רעיונית), יש משפט נורא מפורסם שאומר בערך כך: ´אני מתנגד לחלוטין לדבריך, אבל יעשה הכל שדעותיך יושמעו´. אז יישר כוח לכם. ומי יתן, ותקבלו קצת שכל....
האמת? שזה מיועד יותר לותיקי הנוער מביניכם, או כאלה שהיו בנוער לפני הרבה מאוד זמן. אני עקרונית מ"נוער מולדת" אז אני מקווה מאוד שלא תהיה לכם בעיה לעזור לי... הסתכלתי לכם בהודעות וראיתי שאתם מאורגנים עפ"י אזורים, דבר שאני, אישית, מנסה להשיג כבר שנים בנוער מולדת- ולא ממש מצליחה. הפעילות שלנו מאורגנת פחות או יותר ברמה ארצית. גם הפעולות האזוריות באות מלמעלה... אז רציתי לדעת: איך הצלחתם להתארגן ככה ברמה האזורית? מה הגבולות של הפעילויות האזוריות והפעולות הארציות שלכם? אני אשמח אם תענו.... ושאלה אחרונה: כמה אתם בערך בנוער? (הרי מס´ מדויקים לעולם לא תגידו לי) ועוד מילה לכל נוער מרצ: כמה שאני מתה שתתנדפו מכאן (לא אתם פיזית, אלא אתם רעיונית), יש משפט נורא מפורסם שאומר בערך כך: ´אני מתנגד לחלוטין לדבריך, אבל יעשה הכל שדעותיך יושמעו´. אז יישר כוח לכם. ומי יתן, ותקבלו קצת שכל....