כך מתכוונים ברכבת לפתור את בעיית המעליות בתחנת נבון

d1f2

Active member
אמ;לק:
1. בוחנים הוספת 2 מעליות על חשבון חלק מפיר פינוי עשן למקרי שריפה (ספוילר: אין סיכוי שבכיבוי יקחו על עצמם את האחריות ויאשרו את זה).
2. כחלק מפרויקט הארכת הרציפים תיבחן אפשרות להוסיף כניסה שלישית לתחנה מאזור היכל המשפט החדש
 

מיקלוש77

Well-known member
אמ;לק:
1. בוחנים הוספת 2 מעליות על חשבון חלק מפיר פינוי עשן למקרי שריפה (ספוילר: אין סיכוי שבכיבוי יקחו על עצמם את האחריות ויאשרו את זה).
2. כחלק מפרויקט הארכת הרציפים תיבחן אפשרות להוסיף כניסה שלישית לתחנה מאזור היכל המשפט החדש
לדעתי הפיתרון הטוב ביותר, עד שתיבנה התחנה במרכז העיר שתחלק את העומסים בין 2 תחנות, הוא להגביר את התדירות ל 4 בשעה. רק ככה יהיה פיזור טוב יותר של הנוסעים, כי בכל רכבת יהיו פחות מה 1200 איש שיש היום בערך בכל רכבת שמגיעה לעיר. כמובן שעם הזמן גם 4 רכבות יסעו מלאות, אבל עד אז אולי כבר יפתחו התחנות החדשות במרכז העיר ובחאן (ובמלחה בהמשך).
 

david80

Active member
לדעתי הפיתרון הטוב ביותר, עד שתיבנה התחנה במרכז העיר שתחלק את העומסים בין 2 תחנות, הוא להגביר את התדירות ל 4 בשעה. רק ככה יהיה פיזור טוב יותר של הנוסעים, כי בכל רכבת יהיו פחות מה 1200 איש שיש היום בערך בכל רכבת שמגיעה לעיר. כמובן שעם הזמן גם 4 רכבות יסעו מלאות, אבל עד אז אולי כבר יפתחו התחנות החדשות במרכז העיר ובחאן (ובמלחה בהמשך).
ועד שיתאפשר 4 רכבות בשעה ניתן להוסיף עוד 2 קונקשיינים דרך מודיעין, רק צריך לשנות את המרווחים כך שהרכבת לירושלים ולמודיעין יעברו בנתב"ג במרווחים אחידים יותר בסביבות 15 דקות זה מזה ולא 6 דקות/24 דקות כמו במצב הנוכחי.
 
למעלה