תפריט
עמוד ראשי
פורומים
פוסטים
חיפוש
מה חדש
פוסטים חדשים
פוסטים חדשים לפרופיל
פעילות אחרונה
משתמשים
משתמשים מחוברים
הודעות פרופיל חדשות
חפש בהודעות פרופיל
בלוגים
המומחים
השקעות נדל"ן בארה"ב
ייפוי כוח מתמשך , צוואות, ירושות
גישור
דיני משפחה
טיפול CBT
רפואת חניכיים שתלים דנטליים
דיני עבודה
דרכון פורטוגלי
הורים למחוננים
אדריכלות
פורום מיסים
טיפולי פוריות
שמאות מקרקעין
הסרת שיער
מכשירי שמיעה
אזרחות אוסטרית
איך לבחור עגלה לתינוק?
התחבר
הירשם
מה חדש?
חיפוש
חיפוש
חפש בכותרות בלבד
By:
פוסטים
חיפוש
תפריט
התחבר
הירשם
Install the app
Install
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
כיתת מחוננים- סיבה לעבור עיר? אשמח לשמוע דעתכם (ארוך..)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי
.
הגב לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="חייבתלהגיב" data-source="post: 140490678" data-attributes="member: 3377058"><p>התאור שלך לא דומה</p><p></p><p>למה שאני רואה אצלנו ב-ג' - בגיל הזה אצלנו הן עדיין ילדות ממש, ולא מתעסקות באופנה, פופולריות וכו', וגם בכיתות מתקדמות יותר, שבהן אכן הרוב כמו שאת מתארת - נדיר שכל הבנות בשכבה הן כאלה ואי אפשר למצוא כמה שונות (ובמיוחד כשמדובר באחת על אחת ולא במה שהן עושות כשכולן נמצאות יחד). בכל מקרה, המטרה היא לא למצוא ילדה שזהה לה. אחת החברות של הבת שלי (שהייתה חכמה וכו') התעניינה בעיקר במשהו שלא עניין את הבת שלי, והבת שלי החליטה להתאמץ ולהתעניין בזה כדי לטפח את החברות, וזה באמת עבד. כשהילדה עזבה, תחום העניין הזה נעלם - אבל זכרון החברות והבילוי הנעים יחד נשאר. והיום היא מנסה להתגבר על עצמה ולהתחיל לעסוק במשהו ספציפי שבאמת כל הבנות מתעניינות בו, כולל בת הדודה שלה ובת של חברים שלנו, גם אם זה קשה לה - וזה חלק מהכישורים החברתיים שכדאי לרכוש! איך להשתלב גם אם האחרים לא זהים לך. ותאמיני לי שזה לא יהפוך אותה פתאום למטומטמת - תחומי העניין הישנים נשארים, רק מתווספים להם אחרים.</p><p>מציעה לך לא לראות בילדה שלך תופעת טבע ייחודית שרחוקה שנות אור מכל הילדים בשכבה ולכן לא יכולה להתחבר איתם - זה פשוט לא המצב (אפילו אם היא באמת יותר חכמה), וראייה כזאת רק תפגע בניסיון שלה להשתלב.</p><p></p><p>לגבי הרכב הילדים בכיתות האחרות בשיכבה - שוב, ההרכב לא משנה - ילד או ילדה אחד/ת מספיקים. והחיבור לא חייב להיות על בסיס אינטליגנציה או על תחומי עניין זהים - לפעמים החיבור הוא כי האחר מצחיק, נחמד, יש לו תחום עניין אחד שכן מעניין אותך (גם אם לא היה תחום עניין שלך קודם), סתם כי יצא לכם לשבת ביחד באוטובוס ולהתחיל לדבר וגילית שהוא סבבה, וכו'. לא מחפשים תאום, אלא חבר.</p><p>אגב, ה-דרך להתקרב למישהו בלב היא פשוט להיפגש איתו הרבה אחד על אחד. אם הבת שלך לא עושה את זה עם אף אחת, זה לא מפתיע שהיא לא מרגישה קרובה אליהן. לדעתי אפילו אם הייתן בוחרות ילדה אקראית כלשהי מבית הספר ומצליחות להיפגש איתה לעיתים תכופות, הבת שלך הייתה מרגישה קירבה בלב. החברה הנוכחית של הבת שלי והבת שלי נהיו חברות בטעות, כי החברה חשבה שהיא מישהי אחרת, והן התחילו לדבר. זה כל מה שנדרש. לא היו מבחני מיון או סינון, רק שתי ילדות שזקוקות לחברה - והן כבר מצאו מה לעשות ביחד ומאוד אוהבות זו את זו (הילדה ההיא עברה כיתה לכיתה של הבת שלי השנה, בכיתה ו', כדי להיות יחד איתה).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="חייבתלהגיב, post: 140490678, member: 3377058"] התאור שלך לא דומה למה שאני רואה אצלנו ב-ג' - בגיל הזה אצלנו הן עדיין ילדות ממש, ולא מתעסקות באופנה, פופולריות וכו', וגם בכיתות מתקדמות יותר, שבהן אכן הרוב כמו שאת מתארת - נדיר שכל הבנות בשכבה הן כאלה ואי אפשר למצוא כמה שונות (ובמיוחד כשמדובר באחת על אחת ולא במה שהן עושות כשכולן נמצאות יחד). בכל מקרה, המטרה היא לא למצוא ילדה שזהה לה. אחת החברות של הבת שלי (שהייתה חכמה וכו') התעניינה בעיקר במשהו שלא עניין את הבת שלי, והבת שלי החליטה להתאמץ ולהתעניין בזה כדי לטפח את החברות, וזה באמת עבד. כשהילדה עזבה, תחום העניין הזה נעלם - אבל זכרון החברות והבילוי הנעים יחד נשאר. והיום היא מנסה להתגבר על עצמה ולהתחיל לעסוק במשהו ספציפי שבאמת כל הבנות מתעניינות בו, כולל בת הדודה שלה ובת של חברים שלנו, גם אם זה קשה לה - וזה חלק מהכישורים החברתיים שכדאי לרכוש! איך להשתלב גם אם האחרים לא זהים לך. ותאמיני לי שזה לא יהפוך אותה פתאום למטומטמת - תחומי העניין הישנים נשארים, רק מתווספים להם אחרים. מציעה לך לא לראות בילדה שלך תופעת טבע ייחודית שרחוקה שנות אור מכל הילדים בשכבה ולכן לא יכולה להתחבר איתם - זה פשוט לא המצב (אפילו אם היא באמת יותר חכמה), וראייה כזאת רק תפגע בניסיון שלה להשתלב. לגבי הרכב הילדים בכיתות האחרות בשיכבה - שוב, ההרכב לא משנה - ילד או ילדה אחד/ת מספיקים. והחיבור לא חייב להיות על בסיס אינטליגנציה או על תחומי עניין זהים - לפעמים החיבור הוא כי האחר מצחיק, נחמד, יש לו תחום עניין אחד שכן מעניין אותך (גם אם לא היה תחום עניין שלך קודם), סתם כי יצא לכם לשבת ביחד באוטובוס ולהתחיל לדבר וגילית שהוא סבבה, וכו'. לא מחפשים תאום, אלא חבר. אגב, ה-דרך להתקרב למישהו בלב היא פשוט להיפגש איתו הרבה אחד על אחד. אם הבת שלך לא עושה את זה עם אף אחת, זה לא מפתיע שהיא לא מרגישה קרובה אליהן. לדעתי אפילו אם הייתן בוחרות ילדה אקראית כלשהי מבית הספר ומצליחות להיפגש איתה לעיתים תכופות, הבת שלך הייתה מרגישה קירבה בלב. החברה הנוכחית של הבת שלי והבת שלי נהיו חברות בטעות, כי החברה חשבה שהיא מישהי אחרת, והן התחילו לדבר. זה כל מה שנדרש. לא היו מבחני מיון או סינון, רק שתי ילדות שזקוקות לחברה - והן כבר מצאו מה לעשות ביחד ומאוד אוהבות זו את זו (הילדה ההיא עברה כיתה לכיתה של הבת שלי השנה, בכיתה ו', כדי להיות יחד איתה). [/QUOTE]
שם
אימות
פרסם תגובה
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
כיתת מחוננים- סיבה לעבור עיר? אשמח לשמוע דעתכם (ארוך..)
צור קשר
תקנון הפורום
מדיניות פרטיות
עזרה
עמוד ראשי
עברית (he_IL)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd.
Forum software by XenForo
®
© 2010-2020 XenForo Ltd.
למעלה