כיצד נלחמים בגזענות? יש הצעות?

באופן כללי דרכם של משטרים להתחלף

ושל תרבויות - לעלות וליפול. מה חדש? מה שיפה הוא שהמשטר בישראל מוגדר אצלך כ"רשע" ואילו המשטר הסורי/סעודי/איראני/פקיסטני השכן - אבירי זכויות האדם ממש. אבל כנראה שזו הרמה הכללית של ה"פרו פלסטינים" למיניהם - מה שמסביר את כשלונם המתמשך להשיג אפילו את המינימום שאני מבקש עבורם.
 

NorthernStar

New member
תגיד, אתה גם שומע קולות?

אתה יודע, בנוסף לקריאת דברים שלא נאמרו או נכתבו? מתי אמרתי ש"המשטר הסורי/סעודי/איראני/פקיסטני השכן - אבירי זכויות האדם ממש"? די להפך. לו היית מכיר אותי, היית למשל יודע שאני יוצאת להפגין נגד הפרת זכויות אדם באזורים אחרים של העולם. אבל כנראה שמישהו כמוך, שתומך במשטר חשוך כמו המשטר הציוני, כולל הנחות היסוד הגזעניות שלו - לא יכול לנהל דיון ענייני, ולכן נאלץ לעשות דמוניזציה לצד השני בדיון ולהמציא דברים שלא נאמרו. שוין. כנראה שזאת הרמה הכללית של הציונים למיניהם.
 
המשטרים האלה הם חלק מהקונטקסט

חלק חשוב מאד שאין להתעלם ממנו. כשאת מאשימה רק את ישראל בבעיית הפליטים - אני ורבים אחרים לא מתייחסים לזה ברצינות. כל אותן מדינות שנלחמו בזמנו לצד הפלסטינים והפסידו - היו אמורות מבחינה מוסרית להמשיך כשותפות שלהם ולמצוא עבורם פתרון סביר - ולא לנטוש אותם לגורלם ולצפות שישראל, האוייב, תהפוך פתאום לשותפה שלהם.
 

NorthernStar

New member
לא מהקונטקסט הישראלי הפנימי

כאילו מה, "הרצפה עקומה"? ישראל לא אחראית לנכבה ולכיבוש? אולי מעוף הפרפר בצד השני של העולם אחראי?
 
זהו, שהיא לא האחראית הבלעדית

רק אנטי ציונים מובהקים מטילים על הציונות את האחריות לכל תחלואי העולם.
 

NorthernStar

New member
אה, בטח, ישראל לא גירשה את תושבי

הארץ מבתיהם ולא גזלה את אדמותיהם ונתנה אותם למהגרים יהודים. נכון, מעולם לא היה משטר צבאי ולא אפליה. ומעולם לא היו מעשי טבח. אהה.
 
הערבים התמימים לא טבחו ביהודים

ולא נלחמו בהם בשיתוף עם המדינות השכנות, כדי לזרוק אותם לים. אהה. בסה"כ התנדבו לתת ליהודים שיעורי שחיה בחינם. הפשע ה-י-ח-י-ד שגרם לשימור הסכסוך בעוצמתו המקורית, שייך לאוריינט שעודד את הפלסטינים להילחם בישראל - אך נטש אותם כשנוכח לדעת שהמשימה גדולה עליו.
 

NorthernStar

New member
הם הגנו על עצמם מפני המתקפות

היהודיות על יישוביהם, בייחוד לאחר שהיהודים התחילו לטבוח בנשים וילדים (דיר יאסין), וגברים לא חמושים (מג'ד אל כרום).
 

israel

New member
ציונות=גזענות?!

אין ספק שאת הולכת ומקצינה מיום ליום. כיצד ניתן לחשוב עליך כעל אחת שמעודדת דו קיום? את מעודדת קיום ערבי בלבד במדינת ישראל ותו לא. בושה וחרפה שנותנים לך להשמיע דעות גזעניות כאלו כאן בפורום.
 
והנה, את טוענת שאני נחות ממך

גזענות מכוערת חשוכה ומרוכזת. לטענתך אני בור כמו ה- Rednecks. עמדה שיפוטית? ברור. לך הרי מותר הכל. את עוד מגדילה לעשות וטוענת שלא ניתן ללמד אותי - ציוני שאולי כמה גנים נפגמו אצלו, ואולי ספג יותר מדי נחשלות מפי ציונים שהעבירו אותו על דעתו - את מה שאת חושבת שאת יודעת. בקיצור, גזענית.
 

NorthernStar

New member
תראה מקום אחד שבו טענתי

ש*אתה* נחות ממני...
 
אפרטהייד סמוי כמוהו כגלוי

כשאת כותבת "ידידיך הבורים בדרא"פ" ו"אתה אותו גזען חשוך" ו"פיצול אישיות" ו"תומך בנאציזם וברצח עם" ו"הנחשל הוא מי שתומך בכיבוש", קל להסיק ש: 1. לך אין ידידים בורים בדרא"פ. 2. את לא רואה עצמך גזענית וחשוכה. 3. את לא סובלת מפיצול אישיות. 4. את לא תומכת בנאציזם וברצח עם. 5. את סבורה שהציונים נחשלים, כי הם ימניים שתומכים בכיבוש. על סמך כל אלה, את סבורה שהציונים, ואני ביניהם, נחותים ממך. גזענית.
 

NorthernStar

New member
כשאלוהים חילק לוגיקה

היית בשירותים? איפה בדיוק אמרתי ספציפית את הדברים האלה? איפה השתמשתי בשם התואר "נחשל" ביחס לחברה או קבוצה אתנו-דתית? איפה אמרתי ש*אתה* נחות ממני?
 
עשית זאת כ"כ הרבה פעמים באופן סמוי

ופחות סמוי, שנותר לי רק לשאול: מאיזה יום בדיוק את מעדיפה שאצטט אותך?
 

NorthernStar

New member
נו, איפה אמרתי ש*אתה* נחות

לא מה אתה הסקת, ומעניין המכניזם הפסיכולוגי מאחורי היסק כזה.
 
למעלה