כיצד נלחמים בגזענות? יש הצעות?

NorthernStar

New member
אתה באמת לא מכיר את ההיסטוריה

ביאפא היו "ביצות ויתושים"? באל קודס? בחיפה? פלסטינה הייתה מדינה מיושבת באנשים - סוחרים, פלאחים. היו בה מטעים ושדות גידולים, ונמלים. אני מציעה שתלמד יותר על פלסטינה שלפני הנכבה, ועל החיים של תושביה לפני שאתה מדבר.
 
עובדה שהמלריה והביצות חגגו

המקום הזה לא היה מעצמה טכנולוגית עד שהגיעו היהודים. בזה כל ערבי מודה.
 

NorthernStar

New member
ושוב, אתה טועה

הראשונים שהתחילו לייבש ביצות היו דווקא הכפריים באזור שייח מוניס-ג'רישה, שייבשו אזורים בעוג'ה עוד הרבה לפני הפלישה הציונית לאזור. גם באזור החולה, חקלאי האזור יבשו שטחים לחקלאות. ומלריה? זאת הייתה בעיה כלל עולמית. האם אתה מייחס את הירידה ההדרגתית במספר מקרי המלריה בהודו, למשל, ליהודים גם כן?
 
בהודו היו בריטים שהרביצו תורה

ופה - היו אלה בעיקר היהודים, וגם ערבים שהחליטו שזו הדרך. ובפעם האלף - לא היתה פלישה ציונית. ליהודים היתה מאז ומעולם זכות להגדרה עצמית, כאן, בארץ ישראל- והם מימשו אותה. האנגלים כבשו את צפון אמריקה ללא כל זכות כזו, ומהם את לא מבקשת החזרת גלגלים לאחור וויתור מוחלט לאוייב אוריינטלי שהוא פושע גדול בפני עצמו.
 

NorthernStar

New member
באמת? גירוש תושבים זה בסדר בעיניך?

מה בדיוק נותן זכות לכל מיני אנשים מרוסיה ורומניה לבוא למזרח התיכון ולגרש אנשים טובים מבתיהם כי הם חומדים את בתיהם ואדמותיהם?
 
לפחות אותה זכות שיש לך לגור בקנדה

ויותר מכך - היהודים הוגלו מכאן בעבר, וזכותם המלאה לשוב.
 

NorthernStar

New member
יהודים מרוסיה מעולם לא הוגלו

מפלסטינה. הם יהודים בדתם ורוסים בלאומם. אותו כנ"ל לגבי יהודים גרמנים או צרפתים או מרוקנים. ליהודי רוסי אין שום זכות לבוא לפלסטינה ולהשליך אנשים מבתיהם. בשום פנים ואופן לא.
 
יהודי רוסי הוא צאצא של יהודי א"י

מי שמכחיש את זה ללא הוכחה, הוא סתם אנטישמי וגזען. אפילו מחקרים לגבי הגנום האנושי, הוכיחו שקיים שורש משותף לרוב היהדות העולמית.
 

NorthernStar

New member
יהודי רוסי הוא בן ללאום הרוסי

אתה יכול לזעוק "אנטישמיות" עד מחר. כפי שאמרתי, אתה האנטישמי, מכיוון שאתה מביע שנאה כלפי העמים השמיים. ייתכן מכנה משותף גנטי בין יהודים ממזרח אירופה, בעיקר בגלל ההתבדלות, ומכאן למשל הטייזקס, מחלה גנטית המשותפת ליהדות אשכנז, אבל לא ליהדות צפון אפריקה למשל.
 
מאחר שכבר הגדרת עצמך בגלוי

"אנטי יהודית ופרו פלסטינאית" - אני מתכבד בזה לסגור את הדיון. עדיף לישון טוב ולחשוב על עתיד מזהיר לציונות, ועל התפכחות מהירה בעולם הערבי שתסייע לו להיעזר ביהודים במקום להילחם בהם.
 

israel

New member
וגם אם נכון. כיצד את יכולה לבזות את

השואה וששת מליוני היהודים שנספו ולטעון שטרנספר או מחיקת הסטוריה (לא מסכים אבל נניח) שווים בחומרת להשמדת עם והריגת שישה מליון יהודים חפים מפשע?!?! בושה וחרפה, כלון וכלימה לעם ממנו באת ולמשפחתך שנספתה בשואה!
 
ובפעם האלף - מה שאת מכנה "שיח גזעני

ובעצם מדובר בדעות קדומות - שולט וימשיך לשלוט בכל כדוה"א כל עוד הגזע האנושי הוא השולט בו. בלי קשר, לגרמנים רבים יש עדיין דעות קדומות לגבי יהודים, וחלקם לא היו מתנגדים להמשך מעשי הנאציזם. זאת למרות העובדה שגרמניה היתה ונשארה בעלת רוב מוחלט של גרמנים. גרמניה הצליחה להשתחרר כמדינה מרעיון ה"טיהור" - מהסיבה הפשוטה שהיא יכלה. נראה אותה מתמודדת עם 20% יהודים, שהיו מבקשים להכניס לשם עוד פליטים יהודים ולכונן שם מדינת הלכה. מי שמתעלם מהעובדה שאותו "אחר ערבי" מוגדר כיום כאוייב עבור ישראל, וזה מה שמסביר את ההבדלים במדיניות בין ישראל לגרמניה, הוא גזען ואנטישמי.
 

NorthernStar

New member
כל ה"ערבים" הם אויבי ישראל?

מי מכליל עכשיו, ובניגוד גמור גם לעקרונות הפורום? מי שטוען שה"ערבים" (כמאתיים מיליון דרך אגב) כולם "אויבי ישראל" והם גם "נחשלים" הוא-הוא הגזען החשוך. והאנטישמי האמיתי.
 
רובם אינם מסכימים עם רעיון ההגדרה

העצמית ליהודים וחלקם הגדול אף נלחמים בו בפועל. ישראל מבוססת על הרעיון הזה, ולפיכך מי שמתנגד לו הוא אויבה. הגיון פשוט.
 

NorthernStar

New member
ישראל מבוססת על עליונות אתנית

ואדנות יהודית תוך נישול ה"אחר", מי שאיננו יכול להשתייך אליה, מרכושו, מביתו, מאדמותיו. היגיון פשוט.
 
שטויות במיץ

ישראל קמה על חורבות ועל נישול, בדומה לכל מדינה אחרת על הגלובוס. תני לי סיבה אחת שאינה רוויה באנטישמיות, מדוע כל המדינות הקולוניאליסטיות והלא קולוניאליסטיות לשעבר מורשות על ידך להמשיך להתקיים, בעוד ישראל - מדינת היהודים, שאינה יכולה להרשות לעצמה להיות יותר מוסרית מהעולם כולו- נדרשת על ידך להחזיר בכל מחיר את הגלגל לאחור?
 

NorthernStar

New member
הודאה בפשע היא התחלה, למשל

אבל ישראל ממשיכה במדיניות של אפרטהייד, והעיקרון הגזעני עליו הושתתה המדינה התקבע בהת ואותו יש להוקיע ולבטל. דוגמא לכך היא כמובן חוק השבות, שמעניק אזרחות אוטומטית ליהודים בלבד, או האיסור שקיים מאז ראשית המדינה למכור קרקעות ללא-יהודים. למשטר האפרטהייד בתוך ישראל תוסיף את הפשעים שישראל אחראית עליהם במסגרת הכיבוש, כבר כמעט 40 שנה. הקולוניאליזם הציוני לא הסתיים, ובדיוק משום כך יש להכחידו, כמו גם את הרעיון הציוני-גזעני העומד בבסיסו.
 
אותן מדינות שהודו בפשע

עשו זאת רק מסיבה אחת: הן יכלו להרשות זאת לעצמן, עקב "חוק ההתיישנות" של הפשעים או מסיבות אחרות. הערבים אוייבי ישראל עשו הכל, בדגש על המעשה הנפשע והמחליא ביותר של נטישת אחיהם הפליטים לגורלם, כדי להנציח אך ורק את פשעי ישראל שכבר מזמן אמורה היתה לחול עליהם התיישנות - בעוד על פשעיהם שלהם ושל יתר האנושות חלה "התיישנות" אוטומטית. את כמובן תומכת במעשים נפשעים כאלה, שלא בוצעו בידי יהודים, אלא פגעו ביהודים. ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה להודות באופן חד צדדי בפשע, כל עוד הצד השני הממשיך להגדיר עצמו אוייב ומתנגד לעצם קיומה של ישראל, ינצל זאת מייד לתועלתו, יחיל "התיישנות" אוטומטית על פשעיו שלו, וימחק את ישראל מעל פני האדמה. הראי לי מדינה אחרת בעולם שעשתה זאת ועדיין קיימת. הגזענית זו את, הקוראת להכחיד את "הקולוניאליזם הציוני", ובאותה נשימה מציינת ש"המדינה הושתתה על עקרון גזעני". פעולת חיבור פשוטה מגלה שאת קוראת להכחיד את מדינת ישראל, אלא אם תסכים להפוך למדינה ערבית.
 
למעלה