כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.
אבל ככה מבטלים קווים בלי לתת חלופה?
איך אפשר עכשיו להגיע לקריית החינוך ממרכז בת ים? יש את קו 125 אבל הוא עובר פחות או יותר איפה שקו 26 עובר בבת ים היה יותר חכם לשנות טיפה את המסלול של 125 למרכז בת ים ולחלק המזרחי יש גם ככה את 26 הרגיל
לקרית חינוך לא ביטלו אף קו
והקווים 26/125 כבר קיימים גם כיום. אפשר לבצע החלפה בכרטיס מעבר תוך שעה וחצי וגם בכרטיסי חופשי חודשי.
 

Itzik200

New member
לקרית חינוך לא ביטלו אף קו
והקווים 26/125 כבר קיימים גם כיום. אפשר לבצע החלפה בכרטיס מעבר תוך שעה וחצי וגם בכרטיסי חופשי חודשי.
אבל שינו את התוואי של 26 בתוך בת-ים
זאת אומרת שמרגע שאני עולה לאוטובוס ראשון יש לי שעה וחצי להחליף לאוטובוס שני? ויש מגבלה למספר האוטובוסים שאפשר להחליף?
 
אבל שינו את התוואי של 26 בתוך בת-ים
זאת אומרת שמרגע שאני עולה לאוטובוס ראשון יש לי שעה וחצי להחליף לאוטובוס שני? ויש מגבלה למספר האוטובוסים שאפשר להחליף?
1.כן 2.אין מגבלה
3.באתר אתה יכול לעלות את הבעיה בצ'ט עם נציג שירות שעונה לך און-ליין(באתר של נתיבי איילון,כמובן,לא פה).
 

dctgdctg

Member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
מסע פרסום ראשון - בעיתונות הארצית
 

Itzik200

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
אולי זה היה ככה עד עכשיו ולא שמתי לב
אבל מה עקרון ההבדל בין קו 40 ל-42? החלק המרכזי בתוך תל אביב אני מבין שהוא שונה אבל למה שני קווים מבת-ים לקרית עתידים? לא מיותר? אם כבר 240 החבר של 40 ממשיך לבני ברק, אז ש40 היה מסתעף לכיוון פתח תקווה.. במסלול של הקו האדום אולי
 

Itzik200

New member
אולי זה היה ככה עד עכשיו ולא שמתי לב
אבל מה עקרון ההבדל בין קו 40 ל-42? החלק המרכזי בתוך תל אביב אני מבין שהוא שונה אבל למה שני קווים מבת-ים לקרית עתידים? לא מיותר? אם כבר 240 החבר של 40 ממשיך לבני ברק, אז ש40 היה מסתעף לכיוון פתח תקווה.. במסלול של הקו האדום אולי
וגם 141?! מה השתגעו?
 

cwen

New member
וגם 141?! מה השתגעו?
זה תמיד היה ככה
והקווים מאוד מאוד מלאים. וקו מבת ים עד פתח תקווה נראה לי מוגזם. מאוד רחוק ועמוס. תמיד אפשר להחליף באמצע על ציר מנחם בגין / ז'בוטינסקי שם נוסעים הרבה קווים גם לפתח תקווה וגם לבת ים בתדירות מאוד גבוהה.
 

vbn9

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
מישהו יכול להסביר את עניין המזלגים?

מה היתרון בקווי המזלג ולמה הרה-ארגון משתמש בכל כך הרבה כאלה? אני מניח שיש היגיון בדבר, אני פשוט לא מצליח להבין אותו. לי זה נראה כאילו יותר מדי קווי מזלג יצרו עומס על רחובות מסויימים (לפני הפיצול) במקום להקל על כמות האוטובוסים בצירים המרכזיים.
 

cwen

New member
מישהו יכול להסביר את עניין המזלגים?

מה היתרון בקווי המזלג ולמה הרה-ארגון משתמש בכל כך הרבה כאלה? אני מניח שיש היגיון בדבר, אני פשוט לא מצליח להבין אותו. לי זה נראה כאילו יותר מדי קווי מזלג יצרו עומס על רחובות מסויימים (לפני הפיצול) במקום להקל על כמות האוטובוסים בצירים המרכזיים.
כדי שברוב הקו תהיה תדירות גבוהה
ורק בקצוות, שמשרתים פחות אנשים התדירות תהיה נמוכה יותר. כך גם יהיה קל יותר לעבור בין אוטובוסים, כי בחלק המרכזי היכן שמתבצעות ההחלפות, התדירות תהיה מאוד גבוהה.
 

droriko

New member
כדי שברוב הקו תהיה תדירות גבוהה
ורק בקצוות, שמשרתים פחות אנשים התדירות תהיה נמוכה יותר. כך גם יהיה קל יותר לעבור בין אוטובוסים, כי בחלק המרכזי היכן שמתבצעות ההחלפות, התדירות תהיה מאוד גבוהה.
בדיוק ההפך, הקצוות משרתות יותר אנשים
 

nadav1974

New member
מישהו יכול להסביר את עניין המזלגים?

מה היתרון בקווי המזלג ולמה הרה-ארגון משתמש בכל כך הרבה כאלה? אני מניח שיש היגיון בדבר, אני פשוט לא מצליח להבין אותו. לי זה נראה כאילו יותר מדי קווי מזלג יצרו עומס על רחובות מסויימים (לפני הפיצול) במקום להקל על כמות האוטובוסים בצירים המרכזיים.
**המזלגות
 

magicbs

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
תמח"ת-אוני'
לאחר שקו 27 יבוטל, יש דרך להגיע לאוני'? 127 ממש לא תדיר אז הוא לא עוזר. קווים אחרים?
 

dctgdctg

Member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
עלתה רשימת הקווים המבוטלים לBusline
קווים של חברת דן קו 1 מחולון לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 72/172 החדש או לנסוע בקו 129 שאינו משתנה. קו 2 מחולון לתל אביב – מראשל"צ לתל אביב - במקומו אפשר לקחת את קו 72/172 החדש או לנסוע בקו 129 שאינו משתנה. קו 3 בצפון מזרח תל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 6 שאינו משתנה, קו 7 במסלולו החדש, קו 42 במסלולו החדש או קו 22 החדש. קו 8 מבת ים לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קווים 10 או 25/125. קו 11 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 39/139/239 החדש, או את קו 9 במסלולו החדש או את קו 56 של חברת קווים, שאינו משתנה. קו 15 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 16 החדש. קו 20 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קווים 42/142 או 89/189/289 החדשים או קו 40 במסלולו החדש. קו 21 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 89/189/289 החדש או את קו 40 במסלולו החדש, או את קו 24 שאינו משתנה. קו 26 מבת ים לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 26/126 החדש של אגד. קו 27 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 71/171/271 של אגד החדש, או את קו 126 של אגד במסלולו החדש או את קו 274 של אגד שאינו משתנה. קו 28 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קווים 89/189/289 או 42/142 החדשים או את קו 40 במסלולו החדש. בתוך שכונות צפון מזרח תל אביב ניתן להשתמש גם בקו 22 החדש. קו 29 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 71/171 החדש או את קו 6 שאינו משתנה או את קו 13 במסלולו החדש. קו 30 מבני ברק ורמת גן לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 31 במסלולו החדש, קו 39/139 החדש או קו 104 החדש. קו 32 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 16 החדש או קו 104 החדש, או את קו 31 במסלולו החדש או את קו 18 שאינו משתנה. מרח' אלנבי ניתן לעלות על קו 63 במסלולו החדש לרח' בוגרשוב. קו 35 מתל השומר לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 139 החדש או את קו 34 שאינו משתנה. קו 44 בתל אביב יפו ובת ים – במקומו אפשר לקחת את קווים 40/240 או 42/142 החדשים או את 41 במסלולו החדש, קו 84 שאינו משתנה או קו 6 במסלולו החדש. קו 45 מתל השומר לתל אביב – מתל השומר לתחנת רכבת מרכז ניתן לנסוע בקו 55 של קווים שאינו משתנה. מבני ברק, רמת גן וגבעתיים לתל אביב ניתן לנסוע בקווים 160 ו- 161 החדשים. מרמת גן לאוניברסיטת תל אביב ולרמת אביב ניתן לנסוע בקו 33 החדש. מתחנת רכבת מרכז לאוניברסיטה ולרמת אביב אפשר לנסוע בקו 171/271 החדש. קו 46 מבת ים לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 40/240 החדש, קו 10 שאינו משתנה, קו 88 של אגד שאינו משתנה או קו 41 של דן במסלולו החדש. קו 53 מגבעתיים לתל אביב – בגבעתיים ניתן לנסוע בקו 58 שאינו משתנה. לאורך יגאל אלון ניתן לנסוע בקו 7 המחודש. לתמח"ת ניתן לנסוע בקו 34 שאינו משתנה. קו 54 מבני ברק לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 240 החדש או בקו 160 החדש. קו 62 מבני ברק, רמת גן לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 161 החדש. קו 64 מתל השומר לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 70 שאינו משתנה. כמו כן ניתן לנוסע בקו 61/161 החדש או בקו 66 שאינו משתנה. קו 72 מבני ברק לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקווים 240 או 161 החדשים. קו 143 מחולון לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 143 החדש של אגד. קו 154 מבני ברק לתל אביב – מבני ברק מרכז תל אביב ניתן לנסוע בקווים 240 או 161 החדשים. באזור דרום תל אביב ניתן לנסוע בקווים 7 או 41 במסלולם החדש. קווים של חברת אגד קו 1 מחולון לבת ים – ניתן לנסוע בחולון בקו 5 החדש. מחולון לבת ים בקווים 11 החדש, קו 88 במסלולו החדש או קו 99 החדש. בבת ים ניתן לנסוע בקו 85 שאינו משתנה. קו 73 מראשל"צ לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 71/171 החדש. קו 74 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 71/171/271 החדש. קו 86 מבת ים לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 26/126 החדש או בקו 25/125 של דן שאינו משתנה. ליעדים לאורך ציר החרש, המסגר ובגין בתל אביב ניתן לנסוע בקו יוממים 141 בשעות שהוא פועל, או לבצע מעבר לקווים אחרים. קו 89 מחולון לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 89/189/289 החדש של דן. קו 90 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 5 החדש או בקו 89 של דן החדש או בקו 171/271 החדש. קו 91 מראשל"צ לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 71/171 החדש או בקו יוממים 75 שאינו משתנה. קו 92 – מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 126 החדש או בקו 89/189/289 החדש של דן או בקו 129 שן דן שאינו משתנה. קו 94 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקווים 89/189/289 או 72/172 החדשים של דן. קו 97 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקווים 89/189/289 החדש של דן או 71/171/271 החדש של אגד.
 

oshri5917

New member
עלתה רשימת הקווים המבוטלים לBusline
קווים של חברת דן קו 1 מחולון לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 72/172 החדש או לנסוע בקו 129 שאינו משתנה. קו 2 מחולון לתל אביב – מראשל"צ לתל אביב - במקומו אפשר לקחת את קו 72/172 החדש או לנסוע בקו 129 שאינו משתנה. קו 3 בצפון מזרח תל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 6 שאינו משתנה, קו 7 במסלולו החדש, קו 42 במסלולו החדש או קו 22 החדש. קו 8 מבת ים לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קווים 10 או 25/125. קו 11 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 39/139/239 החדש, או את קו 9 במסלולו החדש או את קו 56 של חברת קווים, שאינו משתנה. קו 15 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 16 החדש. קו 20 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קווים 42/142 או 89/189/289 החדשים או קו 40 במסלולו החדש. קו 21 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 89/189/289 החדש או את קו 40 במסלולו החדש, או את קו 24 שאינו משתנה. קו 26 מבת ים לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 26/126 החדש של אגד. קו 27 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 71/171/271 של אגד החדש, או את קו 126 של אגד במסלולו החדש או את קו 274 של אגד שאינו משתנה. קו 28 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קווים 89/189/289 או 42/142 החדשים או את קו 40 במסלולו החדש. בתוך שכונות צפון מזרח תל אביב ניתן להשתמש גם בקו 22 החדש. קו 29 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 71/171 החדש או את קו 6 שאינו משתנה או את קו 13 במסלולו החדש. קו 30 מבני ברק ורמת גן לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 31 במסלולו החדש, קו 39/139 החדש או קו 104 החדש. קו 32 בתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 16 החדש או קו 104 החדש, או את קו 31 במסלולו החדש או את קו 18 שאינו משתנה. מרח' אלנבי ניתן לעלות על קו 63 במסלולו החדש לרח' בוגרשוב. קו 35 מתל השומר לתל אביב – במקומו אפשר לקחת את קו 139 החדש או את קו 34 שאינו משתנה. קו 44 בתל אביב יפו ובת ים – במקומו אפשר לקחת את קווים 40/240 או 42/142 החדשים או את 41 במסלולו החדש, קו 84 שאינו משתנה או קו 6 במסלולו החדש. קו 45 מתל השומר לתל אביב – מתל השומר לתחנת רכבת מרכז ניתן לנסוע בקו 55 של קווים שאינו משתנה. מבני ברק, רמת גן וגבעתיים לתל אביב ניתן לנסוע בקווים 160 ו- 161 החדשים. מרמת גן לאוניברסיטת תל אביב ולרמת אביב ניתן לנסוע בקו 33 החדש. מתחנת רכבת מרכז לאוניברסיטה ולרמת אביב אפשר לנסוע בקו 171/271 החדש. קו 46 מבת ים לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 40/240 החדש, קו 10 שאינו משתנה, קו 88 של אגד שאינו משתנה או קו 41 של דן במסלולו החדש. קו 53 מגבעתיים לתל אביב – בגבעתיים ניתן לנסוע בקו 58 שאינו משתנה. לאורך יגאל אלון ניתן לנסוע בקו 7 המחודש. לתמח"ת ניתן לנסוע בקו 34 שאינו משתנה. קו 54 מבני ברק לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 240 החדש או בקו 160 החדש. קו 62 מבני ברק, רמת גן לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 161 החדש. קו 64 מתל השומר לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 70 שאינו משתנה. כמו כן ניתן לנוסע בקו 61/161 החדש או בקו 66 שאינו משתנה. קו 72 מבני ברק לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקווים 240 או 161 החדשים. קו 143 מחולון לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 143 החדש של אגד. קו 154 מבני ברק לתל אביב – מבני ברק מרכז תל אביב ניתן לנסוע בקווים 240 או 161 החדשים. באזור דרום תל אביב ניתן לנסוע בקווים 7 או 41 במסלולם החדש. קווים של חברת אגד קו 1 מחולון לבת ים – ניתן לנסוע בחולון בקו 5 החדש. מחולון לבת ים בקווים 11 החדש, קו 88 במסלולו החדש או קו 99 החדש. בבת ים ניתן לנסוע בקו 85 שאינו משתנה. קו 73 מראשל"צ לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 71/171 החדש. קו 74 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 71/171/271 החדש. קו 86 מבת ים לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 26/126 החדש או בקו 25/125 של דן שאינו משתנה. ליעדים לאורך ציר החרש, המסגר ובגין בתל אביב ניתן לנסוע בקו יוממים 141 בשעות שהוא פועל, או לבצע מעבר לקווים אחרים. קו 89 מחולון לתל אביב – במקומו ניתן לנסוע בקו 89/189/289 החדש של דן. קו 90 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 5 החדש או בקו 89 של דן החדש או בקו 171/271 החדש. קו 91 מראשל"צ לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 71/171 החדש או בקו יוממים 75 שאינו משתנה. קו 92 – מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקו 126 החדש או בקו 89/189/289 החדש של דן או בקו 129 שן דן שאינו משתנה. קו 94 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקווים 89/189/289 או 72/172 החדשים של דן. קו 97 מחולון לתל אביב – ניתן לנסוע בקווים 89/189/289 החדש של דן או 71/171/271 החדש של אגד.
כפילות במספרי הקוים
בתוך בני ברק יהיה 240 לת"א,יפו ובת ים של דן, וקו 240 למודיעין עילית של סופרבוס במחנה תל השומר יהיו 139 של קוים לראשון לציון,וקו 139 החדש לתל אביב משרד התחבורה שעושה את הרפורמה אפילו לא טורח לבדוק האם יש באותו אזור קו נוסף שנושא את אותו מספר. ושלא נדבר על כך שקו 139 הוא מיותר מפני שהוא כופל ברוב מסלולו למסלול קו 39
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה