כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
עלה עדכון לאינטרנט באתר "הקו החדש"
השינוי בתעריפי הנסיעה
תעריף נסיעה בתוך אזור ** 6.40 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) תעריף נסיעה בין אזורים: 10.00 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 1:- 227 ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 21 :- 159ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי מרחבי חדש הכולל את שלושת האזורים***: 248ש"ח ** כרטיס נסיעה באזור ראש העין מאפשר נסיעה גם לפתח תקווה *** כרטיס מנוי חופשי חודשי ראש העין-פתח תקווה וכרטיס מנוי חופשי חודשי בני ברק, ימשיכו לעמוד לרשות הנוסעים במתכונת הקיימת בנוסף לכרטיסים החדשים.
 

nitsansh

New member
השינוי בתעריפי הנסיעה
תעריף נסיעה בתוך אזור ** 6.40 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) תעריף נסיעה בין אזורים: 10.00 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 1:- 227 ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 21 :- 159ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי מרחבי חדש הכולל את שלושת האזורים***: 248ש"ח ** כרטיס נסיעה באזור ראש העין מאפשר נסיעה גם לפתח תקווה *** כרטיס מנוי חופשי חודשי ראש העין-פתח תקווה וכרטיס מנוי חופשי חודשי בני ברק, ימשיכו לעמוד לרשות הנוסעים במתכונת הקיימת בנוסף לכרטיסים החדשים.
האם כרטיס מעבר יהיה תקף בכמה חברות??
 

stratomaximus

New member
על פי האתר, לא בסופרבוס!
קווים 451, 157, 461, למרות שהם מבצעים שירות עירוני פנימי בדרום תל אביב, אינם כלולים בתעריפים החדשים.
זה מפתיע אותך?
סופרבוס זו לא חברה שצריכה להתקיים. חוץ מזה - מה שחשוב זה לא השירות הפנימי בתל אביב, אלא האפשרות להגיע מצומת בית דגן לתל אביב ולהמשיך בקו נוסף - והכל בגבולות אותו הכרטיס. אבל סופרבוס חיים בקוסמוס משלהם - קוסמוס בעל מאפיינים של השכונות הגרועות יותר של לוד-רמלה.
 
זה מפתיע אותך?
סופרבוס זו לא חברה שצריכה להתקיים. חוץ מזה - מה שחשוב זה לא השירות הפנימי בתל אביב, אלא האפשרות להגיע מצומת בית דגן לתל אביב ולהמשיך בקו נוסף - והכל בגבולות אותו הכרטיס. אבל סופרבוס חיים בקוסמוס משלהם - קוסמוס בעל מאפיינים של השכונות הגרועות יותר של לוד-רמלה.
דווקא השירות הפנימי בתל אביב מעצבן אותי יותר.
מילא בית דגן - על בית דגן אתה יכול להגיד שכרגע זה לא בגבולות הרפורמה. אבל שאנשים יצטרכו לשלם פי 2 בשביל נסיעה מעזריאלי לשוקן? אין בזה טיפת היגיון!
 
דווקא השירות הפנימי בתל אביב מעצבן אותי יותר.
מילא בית דגן - על בית דגן אתה יכול להגיד שכרגע זה לא בגבולות הרפורמה. אבל שאנשים יצטרכו לשלם פי 2 בשביל נסיעה מעזריאלי לשוקן? אין בזה טיפת היגיון!
לסופרבוס אין כל שירות בין עזריאלי לשוקן
אלא בין תחנה מרכזית לשוקן, ולגבי המחיר-לא חייבים לנסוע דווקא איתם. יש מספיק די והותר קווי אגד שמחברים בין שתי הנקודות במחיר הרגיל.
 
השינוי בתעריפי הנסיעה
תעריף נסיעה בתוך אזור ** 6.40 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) תעריף נסיעה בין אזורים: 10.00 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 1:- 227 ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 21 :- 159ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי מרחבי חדש הכולל את שלושת האזורים***: 248ש"ח ** כרטיס נסיעה באזור ראש העין מאפשר נסיעה גם לפתח תקווה *** כרטיס מנוי חופשי חודשי ראש העין-פתח תקווה וכרטיס מנוי חופשי חודשי בני ברק, ימשיכו לעמוד לרשות הנוסעים במתכונת הקיימת בנוסף לכרטיסים החדשים.
מפת התעריפים אחלה, אבל..
למה 6.40?? למה לא 6.50? או 6.00? אולי די עם העשרות אגורות האלה? (לא שזה מאוד משנה אם יש לך רב קו, אבל לא לכולם יש ולמה לא לפשט את הענין?)
 

nadav1974

New member
מפת התעריפים אחלה, אבל..
למה 6.40?? למה לא 6.50? או 6.00? אולי די עם העשרות אגורות האלה? (לא שזה מאוד משנה אם יש לך רב קו, אבל לא לכולם יש ולמה לא לפשט את הענין?)
לא מספיק שמייקרים את התעריף ב-40 אגורות
אז לייקר אותו ב-50??
 
השינוי בתעריפי הנסיעה
תעריף נסיעה בתוך אזור ** 6.40 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) תעריף נסיעה בין אזורים: 10.00 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 1:- 227 ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 21 :- 159ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי מרחבי חדש הכולל את שלושת האזורים***: 248ש"ח ** כרטיס נסיעה באזור ראש העין מאפשר נסיעה גם לפתח תקווה *** כרטיס מנוי חופשי חודשי ראש העין-פתח תקווה וכרטיס מנוי חופשי חודשי בני ברק, ימשיכו לעמוד לרשות הנוסעים במתכונת הקיימת בנוסף לכרטיסים החדשים.
הסוף למוניות 164?
6.40 ש"ח בלבד בין ראשון לציון לפתח תקווה. מה הם ירוויחו?
 
שאלה טובה ! ומה יהיה תעריף מנס ציונה לפ"ת?
לא ישתנה
נס-ציונה לא כלולה בפעימה,איננה כלל חלק מהרפורמה ואיננה כלולה בתוך מטרופולין תל-אביב. יכול להיות שאפילו המחיר יעלה,עקב עדכון המחירים החצי-שנתי בתעריפי התחבורה הציבורית. מוניות 164 יפגעו בקטע פתח-תקווה-ראשון.אבל למי איכפת מהם בכלל?
 

cordyceps

New member
לא ישתנה
נס-ציונה לא כלולה בפעימה,איננה כלל חלק מהרפורמה ואיננה כלולה בתוך מטרופולין תל-אביב. יכול להיות שאפילו המחיר יעלה,עקב עדכון המחירים החצי-שנתי בתעריפי התחבורה הציבורית. מוניות 164 יפגעו בקטע פתח-תקווה-ראשון.אבל למי איכפת מהם בכלל?
היא דווקא כן כלולה
במטרופולין תל אביב ראה את ההודעה "אודות הפרויקט" באתר הרפורמה. בכל מקרה הבנתי שבפעימות הבאות אזור רחובות יכנס גם הוא לרפורמה. בנוגע למוניות מוזר יהיה לשלם מנס ציונה 14 שקלים עד פ"ת ו5 דק נסיעה אחרי זה באזור ראשון לשלם 6.5 שח.
 
היא דווקא כן כלולה
במטרופולין תל אביב ראה את ההודעה "אודות הפרויקט" באתר הרפורמה. בכל מקרה הבנתי שבפעימות הבאות אזור רחובות יכנס גם הוא לרפורמה. בנוגע למוניות מוזר יהיה לשלם מנס ציונה 14 שקלים עד פ"ת ו5 דק נסיעה אחרי זה באזור ראשון לשלם 6.5 שח.
כן,אבל ממש לא עכשיו
איזור רחובות-לא לפני 2013,אם בכלל. בפעימה השלישית,שתתרחש מתי שהוא,בשנה הבאה יכללו רמת השרון,ראשון לציון ,פתח-תקווה(קווים בינעירוניים לתל-אביב)וישובי בקעת אונו. כרגע מבחינת תעריפים איזור נס-ציונה-רחובות אפילו לא במפת איזורי רפורמת התעריפים.
 

cordyceps

New member
כן,אבל ממש לא עכשיו
איזור רחובות-לא לפני 2013,אם בכלל. בפעימה השלישית,שתתרחש מתי שהוא,בשנה הבאה יכללו רמת השרון,ראשון לציון ,פתח-תקווה(קווים בינעירוניים לתל-אביב)וישובי בקעת אונו. כרגע מבחינת תעריפים איזור נס-ציונה-רחובות אפילו לא במפת איזורי רפורמת התעריפים.
במהרה בימנו.
 

אורי404

New member
השינוי בתעריפי הנסיעה
תעריף נסיעה בתוך אזור ** 6.40 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) תעריף נסיעה בין אזורים: 10.00 ש''ח (כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות) מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 1:- 227 ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזור 21 :- 159ש"ח מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי מרחבי חדש הכולל את שלושת האזורים***: 248ש"ח ** כרטיס נסיעה באזור ראש העין מאפשר נסיעה גם לפתח תקווה *** כרטיס מנוי חופשי חודשי ראש העין-פתח תקווה וכרטיס מנוי חופשי חודשי בני ברק, ימשיכו לעמוד לרשות הנוסעים במתכונת הקיימת בנוסף לכרטיסים החדשים.
האם זה אומר, שה"רב קו" של "אגד" יהיה בקרוב?
האם לנוכח השינויים בכרטוסים, נראה את ה"רב קו" ב"אגד" באזורים נוספים בגוש דן (למשל את החופשי החודשי המשותף עם "דן" בגוש דן הדרומי-תל אביב)? כמו כן איליה כותב בהודעתו, ש"סופרבוס" לא כלולים. מה עם יתר החברות בגוש דן, כמו "אגד תעבורה", "נתיב אקספרס", "ויאוליה" וחברות אחרות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה