כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
מעט קשה להבנה מפת קו 240
האם מחזון אי"ש, ההמשך הוא לרחוב כהנמן והמשך במסלול דומה לקו 45 לעבר תל השומר?
דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
 

אורי404

New member
דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
תודה על ההסבר, רתם.
בגלל המספר 240 למטה יותר, חשבתי, שתחנת הקצה היא תל השומר.
 

droriko

New member
דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
אם הוא לא מתכוון להגיע לבית חולים
אז מה הטעם להכניס אותו בכלל לבני ברק ? מה הטעם לקו הזה בכלל?
 

droriko

New member
מחליף את 54 שיבוטל
זה פשוט טימטום
מספר החרדים שנוסעים לתל אביב שואף לאפס(יש להם את כל מה שהם צריכים בעיר,כולל בית חולים) . אם בכל זאת יש מישהו משם שרוצה ליסוע לתל אביב אז שיצא עם אחד הפנימים לז'בוטינסקי ויקח משם את אחד הקוים , לא צריך לעשות קו ישיר במיוחד בשבילו .
 

mister K

New member
זה פשוט טימטום
מספר החרדים שנוסעים לתל אביב שואף לאפס(יש להם את כל מה שהם צריכים בעיר,כולל בית חולים) . אם בכל זאת יש מישהו משם שרוצה ליסוע לתל אביב אז שיצא עם אחד הפנימים לז'בוטינסקי ויקח משם את אחד הקוים , לא צריך לעשות קו ישיר במיוחד בשבילו .
ברור שזה עדיף. זה מה שצריך להיות.
קו 240 היה אמור גם לספק את הקישור מתל השומר לגבעת שמואל, שכעת מבוטל לחלוטין בשל גחמות החרדים. אף אחד במשרד התחבורה לא שם על תושבי גבעת שמואל ואין שום חלופה לקווים 45 ו-7ב שמבוטלים, אבל בקו של החרדים שמטרתו היחידה היא לקשר בין בני ברק לקרית באבוב בבת ים אף אחד לא מעיז לגעת וגם לא להאריך אותו לגבעת שמואל כמו שתוכנן. אני משוכנע שתקום על כך מחאה בקרב תושבי גבעת שמואל שפשוט יגלו בוקר אחד שאין להם איך להגיע לתל השומר.
 
ברור שזה עדיף. זה מה שצריך להיות.
קו 240 היה אמור גם לספק את הקישור מתל השומר לגבעת שמואל, שכעת מבוטל לחלוטין בשל גחמות החרדים. אף אחד במשרד התחבורה לא שם על תושבי גבעת שמואל ואין שום חלופה לקווים 45 ו-7ב שמבוטלים, אבל בקו של החרדים שמטרתו היחידה היא לקשר בין בני ברק לקרית באבוב בבת ים אף אחד לא מעיז לגעת וגם לא להאריך אותו לגבעת שמואל כמו שתוכנן. אני משוכנע שתקום על כך מחאה בקרב תושבי גבעת שמואל שפשוט יגלו בוקר אחד שאין להם איך להגיע לתל השומר.
הפתרון לגבעת שמואל: לקחת 5 בניינים
ולאלכס בהם חרדים. תוך חודש מלא קווים יעצרו שם, ראו מקרה מספר הבניינים המצוצמם מזרחית לדבורה הנביאה פינת וולנברג, כמה בניינים של חרדים, ומלא קווים לכל הארץ עוברים שם (7ב, 198 דן, קווים לאשדוד ועוד).
 
הפתרון לגבעת שמואל: לקחת 5 בניינים
ולאלכס בהם חרדים. תוך חודש מלא קווים יעצרו שם, ראו מקרה מספר הבניינים המצוצמם מזרחית לדבורה הנביאה פינת וולנברג, כמה בניינים של חרדים, ומלא קווים לכל הארץ עוברים שם (7ב, 198 דן, קווים לאשדוד ועוד).
בגבעת שמואל דווקא יש מספר ניכר של
אוכלוסיה חרדית שהיגרה אליה מבני-ברק. נראה לי שפתרון בעית הקשר לתל-השומר יהיה.יש עוד חודש לתחילת הרפורמה ודברים רבים מאוד ישתנו עד אז. יכול להיות שמשרד התחבורה יורה לקווים להפעיל שירות מגבעת שמואל לתל-השומר.
 
בגבעת שמואל דווקא יש מספר ניכר של
אוכלוסיה חרדית שהיגרה אליה מבני-ברק. נראה לי שפתרון בעית הקשר לתל-השומר יהיה.יש עוד חודש לתחילת הרפורמה ודברים רבים מאוד ישתנו עד אז. יכול להיות שמשרד התחבורה יורה לקווים להפעיל שירות מגבעת שמואל לתל-השומר.
אז יש תקווה.ואולי החברה שתחליף את קווים
(אם בכלל זה יקרה) תפתח קווים מגבעת שמואל לכל מיני מקומות
 

orenhz

Member
בגבעת שמואל דווקא יש מספר ניכר של
אוכלוסיה חרדית שהיגרה אליה מבני-ברק. נראה לי שפתרון בעית הקשר לתל-השומר יהיה.יש עוד חודש לתחילת הרפורמה ודברים רבים מאוד ישתנו עד אז. יכול להיות שמשרד התחבורה יורה לקווים להפעיל שירות מגבעת שמואל לתל-השומר.
בגב"ש אין כמעט חרדים, יש הרבה דתיים "סרוגים"
יש מעט מאד חרדים בשכונת גיורא שסמוכה מאד לכביש גהה. אבל עדיין יש תושבים רבים מב"ב שבאים לגב"ש (למשל מטפלות, מורות וכו') הפתרון של הניתוק מתה"ש יכול להיפתר בקלות אם רק יאריכו את קו 69 רק עוד קצת, לתה"ש.
 

mister K

New member
מסכים איתך, רתם ועם דרור.
כנראה ניסו בכח למצוא פתרון לביטול קו 54. לא בטוח, שזה היה נכון לבטל את קו 54 או לבצע את האלטרנטיבה בקו 240 החדש.
הבעיה העיקרית היא ביטול השירות לגבעת שמואל.
לדעתי גבעת שמואל היא העיר שנפגעת בצורה הרצינית ביותר מהפעימה השנייה. ממש לא במקום למבטל ככה סתם את השירות לתל השומר. חייבת להינתן חלופה לביטול 45 ו-7ב ויהי מה. אולי אפילו להשאיר את 7ב בינתיים במסלולו הנוכחי עד שיימצא פיתרון אחר במסגרת הפעימה השלישית. אבל לא לבטל את השירות לחלוטין ללא כל מענה כמו שעושים עכשיו.
 

mister K

New member
הבעיה העיקרית היא ביטול השירות לגבעת שמואל.
לדעתי גבעת שמואל היא העיר שנפגעת בצורה הרצינית ביותר מהפעימה השנייה. ממש לא במקום למבטל ככה סתם את השירות לתל השומר. חייבת להינתן חלופה לביטול 45 ו-7ב ויהי מה. אולי אפילו להשאיר את 7ב בינתיים במסלולו הנוכחי עד שיימצא פיתרון אחר במסגרת הפעימה השלישית. אבל לא לבטל את השירות לחלוטין ללא כל מענה כמו שעושים עכשיו.
*למבטל = צ"ל: לבטל.
 

אורי404

New member
הבעיה העיקרית היא ביטול השירות לגבעת שמואל.
לדעתי גבעת שמואל היא העיר שנפגעת בצורה הרצינית ביותר מהפעימה השנייה. ממש לא במקום למבטל ככה סתם את השירות לתל השומר. חייבת להינתן חלופה לביטול 45 ו-7ב ויהי מה. אולי אפילו להשאיר את 7ב בינתיים במסלולו הנוכחי עד שיימצא פיתרון אחר במסגרת הפעימה השלישית. אבל לא לבטל את השירות לחלוטין ללא כל מענה כמו שעושים עכשיו.
בהחלט. כמו גם ביטול מיותר של קו 64
 

droriko

New member
דווקא רואים בבירור שהקו יסתיים בקהילות יעקב.
לזאת אחר לחץ חרדי למניעת השיקוץ והתועבה הכרוכים בהעברת הקו באזורים חילוניים מדי כמו בר אילן ותל השומר.
אגב תשימו לב
חילונים עושים רעש על 27 , 35 ו-45 אף אחד במשרד התחבורה לא הסתכל עליהם בכלל . החרדים רק מצייצים על 240 - ישר משנים את המסלול . רק בשביל שתדעו מי שולט במדינה הזאת .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה