כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.
למה קו 40 למען השם לא נוסע ישר בולנברג?!
העיקר במשרד התחבורה התפארו בזה שהרפורמה תוציא את הקוים הישירים מהשכונות .
נכון מאוד!
 

אורי404

New member
קווים 40/240
בקשר לגבעת שמואל מול בני ברק
זה מזכיר לי 'אירוע', שהיה לי בשנה שעברה. הייתי באזור מסוף תל השומר בשעה 21:00 לערך, כאשר כוונתי לנסוע לכפר סבא. ו... בשעות אלה לא פעלו קווים 64 ו-70. צעדתי צפונה לעבר אזור מחלף בר אילן (לא בכביש 4, אלא ליד "שער אונו" של אוניברסיטת בר אילן). בדיוק פספסתי את קו 56 של "קווים". המשכתי לצעוד לעבר מחלף גבעת שמואל. השעה כבר אחרי 21:30. בינתיים עברו אוטובוסים רבים של "אגד" ו"דן" בקו 402 (באותה תקופה הוא היה משותף). בכל אוטובוס היה ממוצע של אולי עשרה נוסעים וגם זה בהגזמה. לעומת זאת בגבעת שמואל המתנו רבים, כולל בעלי כיפות סרוגות. לבסוף קו 68 של "קווים" הגיע. בדיעבד אולי היה לי עדיף לנסוע בקו 35 לתחנה המרכזית של תל אביב. אמנם עיקוף, אבל היה חוסך לי הליכה רבה והמתנה רבה. אבל בשורה התחתונה היה מן אבסורד, שבאזורים קרובים (אזור גבעת שמואל-תל אביב) ממתינים נוסעים רבים, בשעה, שבקו מקביל נוסעים אוטובוסים רבים, שניתן היה לצמצם לשלושה אוטובוסים וגם זה לא בטוח.
 

דביר419

New member
בקשר לגבעת שמואל מול בני ברק
זה מזכיר לי 'אירוע', שהיה לי בשנה שעברה. הייתי באזור מסוף תל השומר בשעה 21:00 לערך, כאשר כוונתי לנסוע לכפר סבא. ו... בשעות אלה לא פעלו קווים 64 ו-70. צעדתי צפונה לעבר אזור מחלף בר אילן (לא בכביש 4, אלא ליד "שער אונו" של אוניברסיטת בר אילן). בדיוק פספסתי את קו 56 של "קווים". המשכתי לצעוד לעבר מחלף גבעת שמואל. השעה כבר אחרי 21:30. בינתיים עברו אוטובוסים רבים של "אגד" ו"דן" בקו 402 (באותה תקופה הוא היה משותף). בכל אוטובוס היה ממוצע של אולי עשרה נוסעים וגם זה בהגזמה. לעומת זאת בגבעת שמואל המתנו רבים, כולל בעלי כיפות סרוגות. לבסוף קו 68 של "קווים" הגיע. בדיעבד אולי היה לי עדיף לנסוע בקו 35 לתחנה המרכזית של תל אביב. אמנם עיקוף, אבל היה חוסך לי הליכה רבה והמתנה רבה. אבל בשורה התחתונה היה מן אבסורד, שבאזורים קרובים (אזור גבעת שמואל-תל אביב) ממתינים נוסעים רבים, בשעה, שבקו מקביל נוסעים אוטובוסים רבים, שניתן היה לצמצם לשלושה אוטובוסים וגם זה לא בטוח.
משהו ששמתי לב במפות החדשות
לא קו 40 ולא 42 ייסעו ברח' יוספטל בבת ים ז"א שכל מי שרוצה להגיע לקניון או לבית קברות צריך להגיע לקו 18 , לעשות סיבוב ענק בכדי להגיע קניון או לרח' אנה פרנק, פשוט טימטום!!!!
 
מסלול הרבה יותר שפוי מהיום...
אבל אני מקווה שהוא יהיה דו-כיווני, כי אחרת זה ממש בזבוז. מה הטעם שיהיה אפשר להגיע מיפו לקרית שלום אבל לא להפך?
תקנו אותי אם אני טועה, אבל זה חלק המערבי הוא
המסלול של קו 41 טרום עידן התמח"ת, הלא כן?
 

mister K

New member
אין יותר קו ישיר מדרך שלמה לעזריאלי והמעבר של
קו 42 דרך רוטשילד עכשיו די תמוה לי.
המעבר של 42 ברוטשילד באמת תמוה.
זה יעמיס מאוד על קו 40 שייתן באופן בלעדי את הקישור לעזריאלי ולקריה מבת ים ומצפון תל אביב ואפילו לא יתוגבר.
 

mister K

New member
המעבר של 42 ברוטשילד באמת תמוה.
זה יעמיס מאוד על קו 40 שייתן באופן בלעדי את הקישור לעזריאלי ולקריה מבת ים ומצפון תל אביב ואפילו לא יתוגבר.
לפחות את 142 המהיר לעתידים יש להעביר בבגין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה