כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
אם היית רואה כמה אנשים עולים על 63 בקירייה
לא היית אומר זאת...
הוא עדיין יעבור קרוב לקיריה, פשוט בתחנת הרכבת
לא כזה רחוק. על פניו נראה לי שינוי טוב, למרות שקצת ירחיק אותו מהבית שלי. אני רק תוהה אם הפקקים בבוקר בדרך השלום לא גרועים יותר מהנסיעה דרך רכבת מרכז. מאז הפעם הטראומתית האחרונה שנסעתי בדרך השלום בכיוון הזה התחמקתי בכל כוחי מלהגיע לשם שוב.
 

orchilit

New member
הוא עדיין יעבור קרוב לקיריה, פשוט בתחנת הרכבת
לא כזה רחוק. על פניו נראה לי שינוי טוב, למרות שקצת ירחיק אותו מהבית שלי. אני רק תוהה אם הפקקים בבוקר בדרך השלום לא גרועים יותר מהנסיעה דרך רכבת מרכז. מאז הפעם הטראומתית האחרונה שנסעתי בדרך השלום בכיוון הזה התחמקתי בכל כוחי מלהגיע לשם שוב.
בתור נוסע קבוע ב63 שייאלץ להיפרד ממנו
אני יכול לומר לך שאני רואה מעזריאלי את הפקקים בדרך השלום מעליית הנוער עד למחלף כמעט ב-כ-ל שעות היום, זו תהא קטסטרופה בשביל נוסעי הקו (אלה שעוד יוכלו לעלות עליו). מי שגר (כמוני) בשכ' בורוכוב ונחלת יצחק , יעבור ל-60/160, ויתנחם בפקק כמעט זהה של עליית הנוער/ערבי נחל מכצנלסון עד ליגאל אלון. כמו שאמרתי - מערב גבעתיים ונחלת יצחק נדפקו. היו צריכים להשאיר את 63 במסלולו הוא - זה המסלול הכי פחות פקוק שלו - ביגאל אלון לכיוון צפון , זה עוד מתקדם. לכיוון דרום תמיד יש פקק בין מוזס לדרך השלום ועל דרך השלום כבר דיברתי. יהיה שמח.
 

cwen

New member
בתור נוסע קבוע ב63 שייאלץ להיפרד ממנו
אני יכול לומר לך שאני רואה מעזריאלי את הפקקים בדרך השלום מעליית הנוער עד למחלף כמעט ב-כ-ל שעות היום, זו תהא קטסטרופה בשביל נוסעי הקו (אלה שעוד יוכלו לעלות עליו). מי שגר (כמוני) בשכ' בורוכוב ונחלת יצחק , יעבור ל-60/160, ויתנחם בפקק כמעט זהה של עליית הנוער/ערבי נחל מכצנלסון עד ליגאל אלון. כמו שאמרתי - מערב גבעתיים ונחלת יצחק נדפקו. היו צריכים להשאיר את 63 במסלולו הוא - זה המסלול הכי פחות פקוק שלו - ביגאל אלון לכיוון צפון , זה עוד מתקדם. לכיוון דרום תמיד יש פקק בין מוזס לדרך השלום ועל דרך השלום כבר דיברתי. יהיה שמח.
גם אני חושבת כך
לפחות היו עושים מת"ץ בדרך השלום... (או לפחות נת"ץ עם אכיפה מסיבית לגבי חניה).
 
טוב עשו את השינוי בקו 63
דרך כיכר רמב"ם ודרך השלום ולא העיקוף והאי-סימטריות כיום.
זה טוב כי זה יוצר סימטריה,
אבל אני קצת חושש מהפקקים בדרך השלום. מעניין שמעכשיו תחנת האוטובוס הסמוכה לרכבת השלום, וגם זאת שמול רכבת השלום, יהפכו להיות הרבה יותר פופולריות: גם קו 9 וגם קו 63 יעצרו שם. זה שינוי מבורך, אם כי המדרכה בצד של התחנה צרה מדי בשביל כל כך הרבה ממתינים.
 

אורי404

New member
זה טוב כי זה יוצר סימטריה,
אבל אני קצת חושש מהפקקים בדרך השלום. מעניין שמעכשיו תחנת האוטובוס הסמוכה לרכבת השלום, וגם זאת שמול רכבת השלום, יהפכו להיות הרבה יותר פופולריות: גם קו 9 וגם קו 63 יעצרו שם. זה שינוי מבורך, אם כי המדרכה בצד של התחנה צרה מדי בשביל כל כך הרבה ממתינים.
בסימטריה יש שיפורים
ע"ע קו 18 (החל מהקיץ האחרון) וכעת בקו 5 ובקו 63. קו אחר, שעדיין אינו סימטרי הוא קו 66 באזור מערב רמת גן. אני כמוך, איליה חושש מהפקקים. כתבתי את זה מספר תגובות למעלה יותר. לדעתי אין סיבה, שבדרך השלום לא יהיה נת"צ לקווי האוטובוסים השונים.
 

orchilit

New member
דפקו את תושבי גבעתיים מכל הכיוונים
עד למפה זו, הייתי מאוד אופטימי לגבי תחלופת קו 60 מול 45 והישארות מסלול 63 כפי שהוא (למעט החזרתו למסלולו לפני עשר שנים, שגם לא פתרון משהו) - רבותיי, אני מכיר את התוואי הזה : הקטע של עליית הנוער מכצנלסון , ובהמשך ערבי נחל עד יגאל אלון עמוס ביותר בשעות הבוקר וקו 60 ייכנס לאותו "ברוך" שנכנס אליו כעת קו 45. ועושה רושם , שקו 63 שתדירותו גבוהה כבר אינו תקף לכל מי שגר באזור שכונת בורוכוב ונחלת יצחק כיוון שהוא "נגזל" מהם לטובת יישור מסלול הקו שאמנם , זה דבר הגיוני לכשעצמו אולם מתכנני היישור לא שמו לב לדבר הבא : דרך השלום עמוסה בטירוף כמעט כ-ל שעות היום (!) בקטע של עליית הנוער-יגאל אלון ובהמשך על נתיבי איילון יש תמיד איטיות הנובעת מכך שנהגים מחליפים נתיבים כדי להשתלב לתוך/מחוץ לאיילון. קו 63 ייכנס לפקק של רבע שעה בשעות הבוקר, שזה הזמן שהיה לוקח לו לנסוע בכל שכונת נחלת יצחק כולל להגיע לרכבת מרכז ורכבת עזריאלי ממילא (בדוק, אני נוסע לעבודה בקו 63 כל יום בבוקר) בחזור - אותו אסון, דרך בגין עמוסה בנתיב ימינה לדרך השלום כבר מלפני בית קלקא ודרך השלום (גבעת התחמושת) גם מתקדמת לאט עד שהיא משתחררת לקראת יגאל אלון. הדבר יגרום להאטת המסלול . אני באמת בעד יישור מסלולים והורדת פיתולים מיותרים - אבל כשהם באים על חשבון זמן הנסיעה, זה נראה כ"ניצחון פירוס" שכזה. היה עדיף לפחות להחזיר את 63 למסלול הקו מלפני עשור, אז לפחות היה רק את הפקק של יגאל אלון. כעת, כל תושבי בורוכוב/נחלת יצחק וגם כל תושבי גבעתיים שרצו לרדת ברכבת מרכז יצטרכו לעבור לקו 60 או 63 - דבר או שיצריך מהם הליכה ארוכה יותר , ו/או להיתקע בפקק. והפקקים יהיו גם ב ש נ י כיווני הנסיעה בשעות העומס (בוקר לת"א , אחה"צ מת"א) ב-2 הקווים (!). חבל, לדעתי.
 

eran2020

New member
המסלול לא טוב
הנסיעה ישר ברחוב השלום עד לעזריאלי לא תהיה מועילה. אמנם מדובר בקטע כביש ישר ורחב אבל עמוס מאוד וקו 63 פשוט ייתקע שם. יש לי 2 רעיונות לשינוי המסלול : 1. במקום לנסוע ישר עד עזריאלי, קו 63 יפנה ימינה לרחוב יגאל אלון, שמאלה לרחוב מוזס ושוב שמאלה לקריה. היום ברמזור של רחוב מוזס יש רק פנייה ימינה, אולי הגיע הזמן שיעשו פנייה שמאלה לקריה? הרי בכיוון ההפוך 63 נוסע דרך גשר מוזס, אז למה גם לא בכיוון הראשון? זה יחסוך את צוואר הבקבוק של עזריאלי. 2. 63 יפנה שמאלה ברחוב עמק ברכה כמו שהוא עושה היום, אבל במקום לפנות ימינה ביגאל אלון ושמאלה לרכבת מרכז, הוא יפנה שמאלה ברחוב יגאל אלון וימינה לרחוב מוזס, וברמזור שמאלה לקריה. לפי דעתי, מסלול 2 יהיה מסלול מדהים, עם מעט פקקים.
 

oshri5917

New member
המסלול לא טוב
הנסיעה ישר ברחוב השלום עד לעזריאלי לא תהיה מועילה. אמנם מדובר בקטע כביש ישר ורחב אבל עמוס מאוד וקו 63 פשוט ייתקע שם. יש לי 2 רעיונות לשינוי המסלול : 1. במקום לנסוע ישר עד עזריאלי, קו 63 יפנה ימינה לרחוב יגאל אלון, שמאלה לרחוב מוזס ושוב שמאלה לקריה. היום ברמזור של רחוב מוזס יש רק פנייה ימינה, אולי הגיע הזמן שיעשו פנייה שמאלה לקריה? הרי בכיוון ההפוך 63 נוסע דרך גשר מוזס, אז למה גם לא בכיוון הראשון? זה יחסוך את צוואר הבקבוק של עזריאלי. 2. 63 יפנה שמאלה ברחוב עמק ברכה כמו שהוא עושה היום, אבל במקום לפנות ימינה ביגאל אלון ושמאלה לרכבת מרכז, הוא יפנה שמאלה ברחוב יגאל אלון וימינה לרחוב מוזס, וברמזור שמאלה לקריה. לפי דעתי, מסלול 2 יהיה מסלול מדהים, עם מעט פקקים.
eran2020
יש בעיה אין פניה שמאלה ממוזס לכיוון הקריה
 

orchilit

New member
זה מה שכתבתי
אולי אתה יודע למה אין פנייה שמאלה לקריה? הרי יש אפשרות לעשות את זה וזה יחסוך הרבה פקקים בעזריאלי.
גם אני חשבתי כמוך כשעשו את הרחבת צומת הקרייה
אבל יש היגיון בזה שאין פניה שמאלה - היא הייתה מעכבת את התנועה העמוסה בטירוף (בייחוד לכיוון צפון בשעות אחה"צ) כדי להמתין לכל המכוניות שרוצות לפנות שמאלה. עדיף להגיע דרך יגאל אלון צפון, שמאלה לערבי נחל ושמאלה לבגין . זה מסלול נקי מפקקים כמעט תמיד (חוץ מבבוקר כשביגאל אלון קצת זוחלים, אבל בקטנה).
 

אורי404

New member
טוב מאוד. שדרוג רחוב בן גוריון הראשי
מרחוב כיום עם נסיעות מעטות של קו 52, יהיה גם קו 65 בשינוי מסלול וקו 33 החדש. נראה רק מה תהיה התדירות של הקווים השונים (33, 52, 65 ) ביחד. נקווה לתדירות טובה.
 
טוב מאוד. שדרוג רחוב בן גוריון הראשי
מרחוב כיום עם נסיעות מעטות של קו 52, יהיה גם קו 65 בשינוי מסלול וקו 33 החדש. נראה רק מה תהיה התדירות של הקווים השונים (33, 52, 65 ) ביחד. נקווה לתדירות טובה.
וגם 67 שכבר לא יעבור בכצנלסון.
הקטע המרכזי של בן גוריון יהיה ממש רווי באוטובוסים.
 

עלה13

New member
תודה על השרשור המקיף...
בסך הכל אוהב את השינויים, השינוי של 67 מעט בעייתי עבורי, אני משתמש בו לביקור הורי ברמת גן, 63 ציפיתי שיצא מרמב"ם ויעבור לאורך כל כצנלסון ובכך ינוע באותו צאווי בשני הצדדים ולא יכנס לרחוב קטן, שינוי זה היה יכול להביא להפעילו במפרקי,.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה