כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

guyweiss

New member
קישור מצוין למכללת ר"ג על חשבון 61..
בכלל נראה כי הכיוון של משרד התחבורה, במקרה של ר"ג-גבעתיים, הינו כי מסלול הקו כולו יהיה תחת שטח שיפוט של אותה עיר (לדוג' 67 על הוצאתו מכצנלסון כך שיהיה על "טהרת" רמת גן וכן 57 שיעבור רק בר"ג-גבעתיים לעומת החלופה הקיימת היום לעתידים).
 

eran2020

New member
וואי וואי איזה בלגן הולך להיות
אני מתאר לעצמי מה עומד להיות בימים הראשונים.. אנשים יעלו לקו 67 ויצעקו על הנהג שהוא לא נוסע במסלול הנכון, אנשים שיעמדו בתחנות לא נכונות.. לפי דעתי פנייה שמאלה מרחוב עוזיאל לרחוב נגבה של קו 67 זה לא ממש טוב, מדובר במקום צר וצפוף, איך אוטובוס מפרקי יסתובב שם? דבר נוסף, אני רואה שהמפה היא רק מהכיוון של קניון איילון כי הוא נוסע דרך רחוב ביאליק, אני מניח שקו 67 לכיוון קניון איילון ייסע דרך רחוב הרצל, שמאלה לז'בוטינסקי עד הבורסה ומשם לקניון איילון. אבל אני באמת לא מבין, מה ההיגיון לשנות את המסלולים? למה מסלול קו 33 הוא המסלול של 67 ולמה המסלול של 67 דומה למסלול של 61 ולמה המסלול של 65 דומה למסלול של 67? איזה סלט
 
וואי וואי איזה בלגן הולך להיות
אני מתאר לעצמי מה עומד להיות בימים הראשונים.. אנשים יעלו לקו 67 ויצעקו על הנהג שהוא לא נוסע במסלול הנכון, אנשים שיעמדו בתחנות לא נכונות.. לפי דעתי פנייה שמאלה מרחוב עוזיאל לרחוב נגבה של קו 67 זה לא ממש טוב, מדובר במקום צר וצפוף, איך אוטובוס מפרקי יסתובב שם? דבר נוסף, אני רואה שהמפה היא רק מהכיוון של קניון איילון כי הוא נוסע דרך רחוב ביאליק, אני מניח שקו 67 לכיוון קניון איילון ייסע דרך רחוב הרצל, שמאלה לז'בוטינסקי עד הבורסה ומשם לקניון איילון. אבל אני באמת לא מבין, מה ההיגיון לשנות את המסלולים? למה מסלול קו 33 הוא המסלול של 67 ולמה המסלול של 67 דומה למסלול של 61 ולמה המסלול של 65 דומה למסלול של 67? איזה סלט
יהיה קטסטרופה!
תהיה אינתיפאדה של הנוסעים,שכמובן יפנו את כל זעמם כלפי הנהגים המסכנים!
 

hai001

New member
אני מציע שלנהגי דן
יהיו מכשירי קשר, כי אני חושש מאוד שהנוסעים ייקחו בתור בן ערובה את הנהג.
בטח שיהיה בעיות מהיום הראשון
יהיה הרבה בלאגן החברות האוטובוסים צריכים להיות ערוכים לזה.
 

guyweiss

New member
וואי וואי איזה בלגן הולך להיות
אני מתאר לעצמי מה עומד להיות בימים הראשונים.. אנשים יעלו לקו 67 ויצעקו על הנהג שהוא לא נוסע במסלול הנכון, אנשים שיעמדו בתחנות לא נכונות.. לפי דעתי פנייה שמאלה מרחוב עוזיאל לרחוב נגבה של קו 67 זה לא ממש טוב, מדובר במקום צר וצפוף, איך אוטובוס מפרקי יסתובב שם? דבר נוסף, אני רואה שהמפה היא רק מהכיוון של קניון איילון כי הוא נוסע דרך רחוב ביאליק, אני מניח שקו 67 לכיוון קניון איילון ייסע דרך רחוב הרצל, שמאלה לז'בוטינסקי עד הבורסה ומשם לקניון איילון. אבל אני באמת לא מבין, מה ההיגיון לשנות את המסלולים? למה מסלול קו 33 הוא המסלול של 67 ולמה המסלול של 67 דומה למסלול של 61 ולמה המסלול של 65 דומה למסלול של 67? איזה סלט
 

אני2010

New member
ייכנסו. ברגע האחרון שינו את זה
אחרי לחץ מוצדק של תושבי תל כביר שמהווים אחוז לא קטן מנוסעי הקו.
אז איפה "הקו המהיר"??
יכלו להכניס לשם את 17 שגם ככה המסלול שלו לא ארוך במיוחד נראה לי הגיוני יותר אבל טוב נו ..
 
אז איפה "הקו המהיר"??
יכלו להכניס לשם את 17 שגם ככה המסלול שלו לא ארוך במיוחד נראה לי הגיוני יותר אבל טוב נו ..
עדיין יש שיפור, כי הקווים לא ייכנסו לרחובות
שקד וזלמן שז"ר, אלא רק לרחובות גרינבוים ומאיר גרוסמן (כמו קו 1 כיום), מה שכמעט לא מאריך את המסלול.
 
יופעל ע"י דן? ולמה המספור הזה?
חולון אמורה לקבל את המספור הקצר יותר הדו-ספרתי בעוד שראשלצ צריכה לקבל את המספור התלת-ספרתי, כך זה בדרך כלל. רק שלא יגרום לבלבול.
יופעל על ידי דן וזה מספור של קווי מזלג
שיטת המספור משתנה לחלוטין וזה גם חלק מהרפורמה.
 

אוהד11

New member
קווים 72/172
עדיף ההי להשאיר את 1/2 במסלולם ובמספריהם
הקיימים, ובנוסף להפעיל חלופה מהירה של 1 (101) דרך בן יהודה, אלנבי, בגין, הרכבת, החרש וישר לצות חולון, קוגל וקרית שרת. הדבר אפשרי בשני הכיוונים ויכול רק להועיל
 

אני2010

New member
עדיף ההי להשאיר את 1/2 במסלולם ובמספריהם
הקיימים, ובנוסף להפעיל חלופה מהירה של 1 (101) דרך בן יהודה, אלנבי, בגין, הרכבת, החרש וישר לצות חולון, קוגל וקרית שרת. הדבר אפשרי בשני הכיוונים ויכול רק להועיל
היה קו כזה לפני כמה שנים 1א של דן
רק במקום לבן יהודה היה נוסע מאלנבי במסלול הרגיל לדיזינגוף אבל הפסיקו אותו
 

אוהד11

New member
היה קו כזה לפני כמה שנים 1א של דן
רק במקום לבן יהודה היה נוסע מאלנבי במסלול הרגיל לדיזינגוף אבל הפסיקו אותו
היה החל משנת 91 קו 1א שנסע מחולון לת"א דרך
רחוב חיל השריון ולוינסקי. הוא פעל במשך מספר שנים.
 

אני2010

New member
עדיף ההי להשאיר את 1/2 במסלולם ובמספריהם
הקיימים, ובנוסף להפעיל חלופה מהירה של 1 (101) דרך בן יהודה, אלנבי, בגין, הרכבת, החרש וישר לצות חולון, קוגל וקרית שרת. הדבר אפשרי בשני הכיוונים ויכול רק להועיל
למי צריך לפנות כדי שיהיה קו מהיר כזה??
למה צריך את כל הקווים להכניס לתל כביר אם יש את 2 ו 3 מה גם שמי שנוסע בקו 2 יש לו קו מהיר את 129 ראוי נראה לי שגם לקו 1 יהיה קו קצת יותר מהיר משהו בסגנון שרשמת...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה