כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

yairp4

Active member
אמורה להצטרף להסדר הערך הצבור
מראשון ליולי.זה חלק מהרפורמה.
 
בוטלה הכניסה לאלוף שדה.
יש איזושהי מגמה באגד
לא לתת לקווים שלהם לעצור בצומת אלוף-שדה,שהוא צומת מרכזי בדרום רמת-גן. מה יש לאגד נגד מסוף אלוף-שדה? אם זה היה תלוי בהם,נראה לי שגם ל-164 הם היו מבטלים את הכניסה למסוף.
 
יש איזושהי מגמה באגד
לא לתת לקווים שלהם לעצור בצומת אלוף-שדה,שהוא צומת מרכזי בדרום רמת-גן. מה יש לאגד נגד מסוף אלוף-שדה? אם זה היה תלוי בהם,נראה לי שגם ל-164 הם היו מבטלים את הכניסה למסוף.
אפשר להבין אותם, מסוף אלוף שדה בעייתי מאד
מבחינת דרכי הגישה אליו. בכל פעם שאני נוסע בקו 164 מרחובות לפתח תקווה, האוטובוס נתקע על גשר אלוף שדה למשך דקות ארוכות. עשו מסוף כל כך חשוב ומרכזי, אבל מה הועילו חכמים בתקנתם אם הוא רק מאריך את הדרך לרוב הקווים? אגב, אני לא חושב שזאת מגמה של אגד. גם הקווים של דן וקווים שפונים מבר אילן ימינה לאלוף שדה (43, 168...) לא נכנסים למסוף.
 
אפשר להבין אותם, מסוף אלוף שדה בעייתי מאד
מבחינת דרכי הגישה אליו. בכל פעם שאני נוסע בקו 164 מרחובות לפתח תקווה, האוטובוס נתקע על גשר אלוף שדה למשך דקות ארוכות. עשו מסוף כל כך חשוב ומרכזי, אבל מה הועילו חכמים בתקנתם אם הוא רק מאריך את הדרך לרוב הקווים? אגב, אני לא חושב שזאת מגמה של אגד. גם הקווים של דן וקווים שפונים מבר אילן ימינה לאלוף שדה (43, 168...) לא נכנסים למסוף.
43 ו-168 ממשיכים ישר לרחוב אלוף שדה
ולכן זה לא הגיוני שיכנסו למסוף,אלא ימשיכו ישר. קו 143 בכלל לא נוסע בכיווני הנסיעה של 43 ו-168,אלא הוא נוסע באותו הכיוון של 164 דרומה. בכיוון מבר-אילן לאלוף שדה אין כל בעייתיות בכניסה למסוף אלוף-שדה ועד עכשיו עשה את זה קו 143 בצורה יפה מאוד ללא כל בעיות. בכיוון ההפוך,דרך אגב,43 ו-168 כן נכנסים למסוף אלוף-שדה. לפחות שבכיוון הנסיעה דרום ש-143 כן יכנס בהנחה שטענתך על קשיי כניסה למסוף היא מוצדקת מכיוון צפון. ואני דווקא חושב שאגד עושה כן דווקא בעניין הזה. כל קווי אגד למעט 164 מתעלמים בהפגנתיות ממסוף אלוף-שדה. אפילו הקווים החרדיים של חברות האוטובוסים סופר בוס ועילית נכנסים ללא יוצא מן הכלל למסוף אלוף.-שדה. נראה לי שהבעיה טמונה בדרישה היסטורית של מועצה איזורית אפעל,שהיתה קיימת אז דווקא מאגד לשלם ארנונה על זכות המעבר במסוף ומאז החל תהליך עזיבה איטי והדרגתי מצידה של אגד של צומת אלוף-שדה. התעילמות מצומת אלוף-שדה היא זלזול בולט בצרכים של תושבי דרום רמת-גן שזכאים אף הם לשירות מהיר לחולון,אזור התעשייה של חולון ,אזור ובת-ים. אני בהחלט מאוכזב וכועס על אגד בעניין הזה. נקווה שיקרה נס והגזירה הזאת תשתנה.
 

mister K

New member
43 ו-168 ממשיכים ישר לרחוב אלוף שדה
ולכן זה לא הגיוני שיכנסו למסוף,אלא ימשיכו ישר. קו 143 בכלל לא נוסע בכיווני הנסיעה של 43 ו-168,אלא הוא נוסע באותו הכיוון של 164 דרומה. בכיוון מבר-אילן לאלוף שדה אין כל בעייתיות בכניסה למסוף אלוף-שדה ועד עכשיו עשה את זה קו 143 בצורה יפה מאוד ללא כל בעיות. בכיוון ההפוך,דרך אגב,43 ו-168 כן נכנסים למסוף אלוף-שדה. לפחות שבכיוון הנסיעה דרום ש-143 כן יכנס בהנחה שטענתך על קשיי כניסה למסוף היא מוצדקת מכיוון צפון. ואני דווקא חושב שאגד עושה כן דווקא בעניין הזה. כל קווי אגד למעט 164 מתעלמים בהפגנתיות ממסוף אלוף-שדה. אפילו הקווים החרדיים של חברות האוטובוסים סופר בוס ועילית נכנסים ללא יוצא מן הכלל למסוף אלוף.-שדה. נראה לי שהבעיה טמונה בדרישה היסטורית של מועצה איזורית אפעל,שהיתה קיימת אז דווקא מאגד לשלם ארנונה על זכות המעבר במסוף ומאז החל תהליך עזיבה איטי והדרגתי מצידה של אגד של צומת אלוף-שדה. התעילמות מצומת אלוף-שדה היא זלזול בולט בצרכים של תושבי דרום רמת-גן שזכאים אף הם לשירות מהיר לחולון,אזור התעשייה של חולון ,אזור ובת-ים. אני בהחלט מאוכזב וכועס על אגד בעניין הזה. נקווה שיקרה נס והגזירה הזאת תשתנה.
אין סיבה שהקו לא ייכנס למסוף. זו הרעת שירות.
 

אורי404

New member
מפה
--------------------------------------------
מקווה, שמפות בסגנון הזה יעלו לאינטרנט ולתחנות
מקווה, שמפות ברורות כאלה וידידותיות יעלו לאתרי האינטרנט השונים (למשל של חברות האוטובוסים השונות ושל אתר המודיעין) ולתחנות האוטובוסים.
 

mister K

New member
לאחר השינוי יישארו בבר אילן רק שלושה קווי דן.
קווים 43, 70 ו-18ב (אני לא מחשיב את 400 לירושלים שגם לא יישאר בדן עוד זמן רב). ולחשוב שבמשך עשרות שנים הרוב המוחלט של הקווים לאזור היו של דן. לדעתי אוניברסיטת בר אילן היא הנפגעת העיקרית מהפעימה השנייה: שלושה קווים מבוטלים בלי שום קו שמחליף אותם או שינוי כלשהו במסלולי הקווים הנותרים שיכסה על הקישורים המבוטלים. קו 64 יבוטל ככה פתאום ללא חלופה ולאחר שפעל במסלולו הנוכחי במשך כ-60 שנה. אני מקווה לפחות שקו 70 יתוגבר בהתאם. התחבורה באזור הזה תהייה חייבת להשתדרג משמעותית בפעימה השלישית. אני מניח שמועד השינויים תלוי גם בשאלה אם קווים ימשיכו בבקעת אונו או שיוחלפו על ידי מפעיל אחר. כרגע השארת הקווים שלהם כמו שהם בזמן שקווי דן מבוטלים היא טעות.
 
לאחר השינוי יישארו בבר אילן רק שלושה קווי דן.
קווים 43, 70 ו-18ב (אני לא מחשיב את 400 לירושלים שגם לא יישאר בדן עוד זמן רב). ולחשוב שבמשך עשרות שנים הרוב המוחלט של הקווים לאזור היו של דן. לדעתי אוניברסיטת בר אילן היא הנפגעת העיקרית מהפעימה השנייה: שלושה קווים מבוטלים בלי שום קו שמחליף אותם או שינוי כלשהו במסלולי הקווים הנותרים שיכסה על הקישורים המבוטלים. קו 64 יבוטל ככה פתאום ללא חלופה ולאחר שפעל במסלולו הנוכחי במשך כ-60 שנה. אני מקווה לפחות שקו 70 יתוגבר בהתאם. התחבורה באזור הזה תהייה חייבת להשתדרג משמעותית בפעימה השלישית. אני מניח שמועד השינויים תלוי גם בשאלה אם קווים ימשיכו בבקעת אונו או שיוחלפו על ידי מפעיל אחר. כרגע השארת הקווים שלהם כמו שהם בזמן שקווי דן מבוטלים היא טעות.
5 קווים: 43,70,18,243,350
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה