אמורה להצטרף להסדר הערך הצבור
מראשון ליולי.זה חלק מהרפורמה.
אמורה להצטרף להסדר הערך הצבור
מראשון ליולי.זה חלק מהרפורמה.
זה לא מספיק שאגד תצטרף לשיטת הערך הצבור, היאאמורה להצטרף להסדר הערך הצבור
מראשון ליולי.זה חלק מהרפורמה.
אבל זה מה שהולך לקרותזה לא מספיק שאגד תצטרף לשיטת הערך הצבור, היא
צריכה לכבד גם כרטיסיות שנקנו באותו האיזור.
שינוי בזמני הקווים קו 141 לדוגמאלא יודע אם פרסמו או לא להנאתכם
http://busline.co.il/Web/Default.aspx
חבל שלא הוסיפו נסיעות לקו הזה בשני הכיווניםשינוי בזמני הקווים קו 141 לדוגמא
מפהקו 143
בוטלה הכניסה לאלוף שדה.מפה
--------------------------------------------
יש איזושהי מגמה באגדבוטלה הכניסה לאלוף שדה.
אפשר להבין אותם, מסוף אלוף שדה בעייתי מאדיש איזושהי מגמה באגד
לא לתת לקווים שלהם לעצור בצומת אלוף-שדה,שהוא צומת מרכזי בדרום רמת-גן. מה יש לאגד נגד מסוף אלוף-שדה? אם זה היה תלוי בהם,נראה לי שגם ל-164 הם היו מבטלים את הכניסה למסוף.
43 ו-168 ממשיכים ישר לרחוב אלוף שדהאפשר להבין אותם, מסוף אלוף שדה בעייתי מאד
מבחינת דרכי הגישה אליו. בכל פעם שאני נוסע בקו 164 מרחובות לפתח תקווה, האוטובוס נתקע על גשר אלוף שדה למשך דקות ארוכות. עשו מסוף כל כך חשוב ומרכזי, אבל מה הועילו חכמים בתקנתם אם הוא רק מאריך את הדרך לרוב הקווים? אגב, אני לא חושב שזאת מגמה של אגד. גם הקווים של דן וקווים שפונים מבר אילן ימינה לאלוף שדה (43, 168...) לא נכנסים למסוף.
אין סיבה שהקו לא ייכנס למסוף. זו הרעת שירות.43 ו-168 ממשיכים ישר לרחוב אלוף שדה
ולכן זה לא הגיוני שיכנסו למסוף,אלא ימשיכו ישר. קו 143 בכלל לא נוסע בכיווני הנסיעה של 43 ו-168,אלא הוא נוסע באותו הכיוון של 164 דרומה. בכיוון מבר-אילן לאלוף שדה אין כל בעייתיות בכניסה למסוף אלוף-שדה ועד עכשיו עשה את זה קו 143 בצורה יפה מאוד ללא כל בעיות. בכיוון ההפוך,דרך אגב,43 ו-168 כן נכנסים למסוף אלוף-שדה. לפחות שבכיוון הנסיעה דרום ש-143 כן יכנס בהנחה שטענתך על קשיי כניסה למסוף היא מוצדקת מכיוון צפון. ואני דווקא חושב שאגד עושה כן דווקא בעניין הזה. כל קווי אגד למעט 164 מתעלמים בהפגנתיות ממסוף אלוף-שדה. אפילו הקווים החרדיים של חברות האוטובוסים סופר בוס ועילית נכנסים ללא יוצא מן הכלל למסוף אלוף.-שדה. נראה לי שהבעיה טמונה בדרישה היסטורית של מועצה איזורית אפעל,שהיתה קיימת אז דווקא מאגד לשלם ארנונה על זכות המעבר במסוף ומאז החל תהליך עזיבה איטי והדרגתי מצידה של אגד של צומת אלוף-שדה. התעילמות מצומת אלוף-שדה היא זלזול בולט בצרכים של תושבי דרום רמת-גן שזכאים אף הם לשירות מהיר לחולון,אזור התעשייה של חולון ,אזור ובת-ים. אני בהחלט מאוכזב וכועס על אגד בעניין הזה. נקווה שיקרה נס והגזירה הזאת תשתנה.
מקווה, שמפות בסגנון הזה יעלו לאינטרנט ולתחנותמפה
--------------------------------------------
עלומקווה, שמפות בסגנון הזה יעלו לאינטרנט ולתחנות
מקווה, שמפות ברורות כאלה וידידותיות יעלו לאתרי האינטרנט השונים (למשל של חברות האוטובוסים השונות ושל אתר המודיעין) ולתחנות האוטובוסים.
טוב לדעת. נקווה, שגם בתחנות וביתר האתרים
לאחר השינוי יישארו בבר אילן רק שלושה קווי דן.קו 143
5 קווים: 43,70,18,243,350לאחר השינוי יישארו בבר אילן רק שלושה קווי דן.
קווים 43, 70 ו-18ב (אני לא מחשיב את 400 לירושלים שגם לא יישאר בדן עוד זמן רב). ולחשוב שבמשך עשרות שנים הרוב המוחלט של הקווים לאזור היו של דן. לדעתי אוניברסיטת בר אילן היא הנפגעת העיקרית מהפעימה השנייה: שלושה קווים מבוטלים בלי שום קו שמחליף אותם או שינוי כלשהו במסלולי הקווים הנותרים שיכסה על הקישורים המבוטלים. קו 64 יבוטל ככה פתאום ללא חלופה ולאחר שפעל במסלולו הנוכחי במשך כ-60 שנה. אני מקווה לפחות שקו 70 יתוגבר בהתאם. התחבורה באזור הזה תהייה חייבת להשתדרג משמעותית בפעימה השלישית. אני מניח שמועד השינויים תלוי גם בשאלה אם קווים ימשיכו בבקעת אונו או שיוחלפו על ידי מפעיל אחר. כרגע השארת הקווים שלהם כמו שהם בזמן שקווי דן מבוטלים היא טעות.
ואיל שכחת את קו 292 אדון איציק?5 קווים: 43,70,18,243,350
ואיל שכחת את קו 292 אדון איציק?
אבל השינוי הוא בתוקף כבר מהיום 01/06חכה אולי החרדים מתכננים הפגנה נגד זה
והוא לא יעצור בסוף
לא ידעתיאבל השינוי הוא בתוקף כבר מהיום 01/06
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.