כיוון קרבורטור
נשאל גם בפורום השכן, אבל יש לי הרגשה שכאן יש יותר אנשים שמתעסקים בכיוון קרבורטור של סינגלים ואולי גם קרבורטורים משופרים למינהם, ולא רק מקוריים. ע"פ מה שהצלחתי להבין: כיוון קרבורטור מקורי, כשהפילטר והאגזוז מקוריים, יהיה רק ע"י בורג הפיילוט ע"פ המידה הכתובה בספר, עם המשחק הקטן של חצי סיבוב לפה ולשם ע"פ תגובות המנוע + התאמת סל"ד סרק וכך הלאה עד שמגיעים למצב יציב. האמנם? לא ראיתי התייחסות בספרי רכב לשאר הדיזות (שאותן יש לשנות, כי אין להם כיוונון, או שאני טועה?) או לכיוון מצוף קרבורטור ע"פ ההעדפות וכו'. "משחקי קרבורטור" אחרים נועדו רק כשישנם רכיבים לא מקוריים/ שיפור ביצועים? איך יודעים להמנע מתערובת עניה מדי/עשירה מדי? הכל ע"י קריאות פלאג?
נשאל גם בפורום השכן, אבל יש לי הרגשה שכאן יש יותר אנשים שמתעסקים בכיוון קרבורטור של סינגלים ואולי גם קרבורטורים משופרים למינהם, ולא רק מקוריים. ע"פ מה שהצלחתי להבין: כיוון קרבורטור מקורי, כשהפילטר והאגזוז מקוריים, יהיה רק ע"י בורג הפיילוט ע"פ המידה הכתובה בספר, עם המשחק הקטן של חצי סיבוב לפה ולשם ע"פ תגובות המנוע + התאמת סל"ד סרק וכך הלאה עד שמגיעים למצב יציב. האמנם? לא ראיתי התייחסות בספרי רכב לשאר הדיזות (שאותן יש לשנות, כי אין להם כיוונון, או שאני טועה?) או לכיוון מצוף קרבורטור ע"פ ההעדפות וכו'. "משחקי קרבורטור" אחרים נועדו רק כשישנם רכיבים לא מקוריים/ שיפור ביצועים? איך יודעים להמנע מתערובת עניה מדי/עשירה מדי? הכל ע"י קריאות פלאג?