כיוון קרבורטור
שלום,
ברשותי דרוז 09 עם קרבורטור מקורי, פילטר פתוח ופתיחה של תיבת האוויר 3X3 בנוסף דוד HMF.
יש בק פיירים רבים בסגירת מצערת ממצב פתוח, בנסיעה עם מנוע קר וצ'וק אין בק פיירים (תערובת עשירה), לכן אני מבין שמדובר בכיוון של הבורג שצמוד ליניקה לצילנדר (הגדלת יחס הדלק) , אבל באופנוע יש מעין פקק מתכתי ואין גישה לבורג.
שאלה האם ניתן לפתוח את הפקק ומתחתיו יש בורג לכיוון או שפשוט הדיזה תיפול כשאפתח את המכסה?
בנוסף האם ממליצים על סט דיזות לשיפור הביצועים בקרבורטור המקורי? ואיזה סוג?
שלום,
ברשותי דרוז 09 עם קרבורטור מקורי, פילטר פתוח ופתיחה של תיבת האוויר 3X3 בנוסף דוד HMF.
יש בק פיירים רבים בסגירת מצערת ממצב פתוח, בנסיעה עם מנוע קר וצ'וק אין בק פיירים (תערובת עשירה), לכן אני מבין שמדובר בכיוון של הבורג שצמוד ליניקה לצילנדר (הגדלת יחס הדלק) , אבל באופנוע יש מעין פקק מתכתי ואין גישה לבורג.
שאלה האם ניתן לפתוח את הפקק ומתחתיו יש בורג לכיוון או שפשוט הדיזה תיפול כשאפתח את המכסה?
בנוסף האם ממליצים על סט דיזות לשיפור הביצועים בקרבורטור המקורי? ואיזה סוג?