כולם !!

AceMagician

New member
תשמעי... אלה לא סיבות מוצדקות בכלל!

1)היחס המגעיל של המורים כלפינו 2)למה אסור לצאת באמצע שיעור לשירותים ולמה אסור לשתות?! 3)לא רוצים תלבושת אחידה יותר! 4)שיתחילו לתקן את המזגנים ושהכיתות יראו בסדר! 5) לוחות מבחנים צפופים התשובות שלי: 1-שהתלמידים יתנהגו כמו בני אדם ואז נדבר על יחסים בין-אנושיים. אני מודה שישנם מורים ספורים שלא צריכים ללמד בגלל יחס שגוי לתלמידים אבל זה לא ככה בכלל בכל הארץ. לדעתי בין 98 ל99 אחוזים מן המורים נותנים לתלמידים את היחס המגיע להם כתוצאה מהיחס שהם מפגינים כלפי המורים. *ומה שאת עושה עכשיו לא עוזר בכלל למטרה שלך. 2-תאמיני או לא, מותר לצאת. לפי מגילת זכויות התלמיד אשר אותה ניתן להשיג דרך האתר של משרד החינוך, מצוין כי לתלמיד מותר לצאת לשירותים או לשתות בהתאם לאישור מורה. שוב, זה נתון להתנהגות התלמיד היחסית בשיעור - הרי לא כל התלמידים הם טלית שכולה תכלת... ולא כולם ממש חייבים להשתין כשהמורה מתחיל/ה להכתיב סיכום ארוך ומייגע [שלבסוף גם יופיע במבחן ורק יכול לעזור לך לעבור אותו בהצלחה]. 3-פה אני חייב להסכים כי תלבושת אחידה פוגעת בחופש הביטוי של התלמיד. ניתן להגביל את פרטי הלבוש כגון חולצות קרועות וכד'. 4-פה אני אחלק את התשובה שלי: בקשר למזגנים; אכן נושא מייגע אשר אינו סובל דיחוי ויש לטפל בו בעיקר עכשיו כשהחורף כבר כאן ושהכיתות מתקררות במהירות. בקשר לכיתה, תתפלאי לדעת שרוב הבלאגן שנגרם לכיתה הוא כתוצאה מתלמידים שלא מכבדים את רכוש בית הספר ואת רכושם של תלמידים אחרים לפעמים. 5-מתי תבינו שמבחנים אמורים לקדם את הידע שלכם ורק לבחון אותו! לא יותר מזה! אין הגיון שללמוד רק למבחן מבלי לשים לב לחומר הנלמד בשיעור, כי אחרי הכל, גם אם זה יישמע מוזר, מורה לא שם לב בסוף רק לציון, אלא גם לאדם העומד מולו לו הוא נותן את הציון. ותאמיני לי, כשיהיו לך בגרויות, ובעיקר בי"ב, את תתפללי למבחנים ולעבודות שידחפו לך את ציון המגן כמה שיותר למעלה. --זה מה שיש לי להגיד לך על השביתה שלך. הנושא היחיד המוצדק פה, ושוב, זו דעתי בלבד, זהו נושא התלבושת האחידה ולא יותר מזה.
 

Obi Dan Kenobi

New member
גיא, היא לא תקרא את זה.

היא עסוקה מדי בלפזר את האתר הזה בכלל אלפי הפורומים של תפוז.
 

Obi Dan Kenobi

New member
זה כולל גם את קנדה?

אני חייב לציין, שכל השביתות שמתחילות מאתרי אינטרנט, הן שטות אחת גמורה. ילדים מאשימים את מערכת החינוך על כך שהם נכשלו במבחנים, או על העובדה שהכתה מלוכלכת. ועם כל הכבוד לכל חבריי הישראליים, שלמדו איתי באותה כתה, זאת אשמה חלקית של התלמידים. כשהמורה שלנו לצרפתית נסתה להעביר שיעור בשקט (אני מניח שבכל חודש היה שיעור כזה), כל תלמידי הכתה חגגו והרעישו. כשהגיע זמן המבחן, חלק נכשלו והתלוננו שהמורה לא טובה, ושהחומר שהיה במבחן היה קשה מדי. ניחא. חוץ מזה, ה"עצומה" או ה"אתר" הזה, לא ממש מקצועי, ובטח שלא יגרום לי (אם הייתי חי בישראל) ללכת לשבות. ולו רק בגלל, שאחרי חמש סיבות (שחלקן לא מוצדקות כלל - ע"ע ההודעה של גיא), נכתב "ויש עוד מלא מלא סיבות.. ".. אז למה שלא לכתוב אותן? להראות לכל אותם תלמידים למה באמת מגיע להם לשבות.
 
למעלה