תשמעי... אלה לא סיבות מוצדקות בכלל!
1)היחס המגעיל של המורים כלפינו 2)למה אסור לצאת באמצע שיעור לשירותים ולמה אסור לשתות?! 3)לא רוצים תלבושת אחידה יותר! 4)שיתחילו לתקן את המזגנים ושהכיתות יראו בסדר! 5) לוחות מבחנים צפופים התשובות שלי: 1-שהתלמידים יתנהגו כמו בני אדם ואז נדבר על יחסים בין-אנושיים. אני מודה שישנם מורים ספורים שלא צריכים ללמד בגלל יחס שגוי לתלמידים אבל זה לא ככה בכלל בכל הארץ. לדעתי בין 98 ל99 אחוזים מן המורים נותנים לתלמידים את היחס המגיע להם כתוצאה מהיחס שהם מפגינים כלפי המורים. *ומה שאת עושה עכשיו לא עוזר בכלל למטרה שלך. 2-תאמיני או לא, מותר לצאת. לפי מגילת זכויות התלמיד אשר אותה ניתן להשיג דרך האתר של משרד החינוך, מצוין כי לתלמיד מותר לצאת לשירותים או לשתות בהתאם לאישור מורה. שוב, זה נתון להתנהגות התלמיד היחסית בשיעור - הרי לא כל התלמידים הם טלית שכולה תכלת... ולא כולם ממש חייבים להשתין כשהמורה מתחיל/ה להכתיב סיכום ארוך ומייגע [שלבסוף גם יופיע במבחן ורק יכול לעזור לך לעבור אותו בהצלחה]. 3-פה אני חייב להסכים כי תלבושת אחידה פוגעת בחופש הביטוי של התלמיד. ניתן להגביל את פרטי הלבוש כגון חולצות קרועות וכד'. 4-פה אני אחלק את התשובה שלי: בקשר למזגנים; אכן נושא מייגע אשר אינו סובל דיחוי ויש לטפל בו בעיקר עכשיו כשהחורף כבר כאן ושהכיתות מתקררות במהירות. בקשר לכיתה, תתפלאי לדעת שרוב הבלאגן שנגרם לכיתה הוא כתוצאה מתלמידים שלא מכבדים את רכוש בית הספר ואת רכושם של תלמידים אחרים לפעמים. 5-מתי תבינו שמבחנים אמורים לקדם את הידע שלכם ורק לבחון אותו! לא יותר מזה! אין הגיון שללמוד רק למבחן מבלי לשים לב לחומר הנלמד בשיעור, כי אחרי הכל, גם אם זה יישמע מוזר, מורה לא שם לב בסוף רק לציון, אלא גם לאדם העומד מולו לו הוא נותן את הציון. ותאמיני לי, כשיהיו לך בגרויות, ובעיקר בי"ב, את תתפללי למבחנים ולעבודות שידחפו לך את ציון המגן כמה שיותר למעלה. --זה מה שיש לי להגיד לך על השביתה שלך. הנושא היחיד המוצדק פה, ושוב, זו דעתי בלבד, זהו נושא התלבושת האחידה ולא יותר מזה.