כהן וגרושה

ראסטלין

New member


חזק
 
למה הדביל הזה יודע איך חושבים בכלל ?

אם הוא היה יודע איך לחשוב, אז הוא לא היה מכניס את עצמו לפוזיציה הזו בכלל ?

ומה הקשר עכשיו חתונה רפורמית ?
אתה יהודי אח שלי, מה עובר עליך
מה אתה מניח לי תפילין בבוקר ?
צא מהסרט ותתעורר
מה לך ולדברים אלו ?
מה עובר עליך גבר ?
 
יודע גם יודע..

הוא פשוט קיבל החלטה שונה ממה שאתה היית מקבל בסיטואציה דומה.

דבר איתו אבל בלי לחץ ובלי ציפיה שהדעה שלך תשנה אצלו משהו.
 
אני אפילו לא יודע מה להגיד לו

אני בעצמי גם לא יודע מה אני הייתי מחליט
אני מאמין שאני לא פחות דפוק מכולם

אני לא מצפה שישנה את הדיעה שלו
אני רק מצפה לעורר את המחשבה שלו לראות את ההשלכות
ואז ליאש אותו קצת בעדיף לו להשאר רווק
ולתת לזמן לדרוס את הקוסמוס הדבילי שהוא מחליט לשמר ללא סיבה

למרות שאני אומר ש2 חשפניות והוא חצי גוף בחוץ
 
התחלת טוב ואז הרסת :)

תדבר איתו על ההשלכות אבל תשאיר את החשפניות למסיבת רווקים (;
 
דווקא אני חושב ש...

זוג שדיים על המצח שלו עמצא יותר טוב את מה שאני רוצה להגיד לו
 
אולי אפילו תוך כדי שיחה להשעין לו זוג שדים על

המצח כזה
שהיא כזה מאחורה מניחה לא את השדיים ככה על המצח
ואני יושב מולו
שומע כהן, מה משמעות החיים תגיד לי, סתכל על השמש וסתכל על היריח (זוג שדייה)
למה לך לנטוש את תורת אבותיך

אל תכעיס את העולם (שקשקי אותם מאמי)
אתה רואה מה קורה שעוזבים את המנהגים
 
ברור שבשבילי

שיחה כזו צריכה המון השראה
לא פשוט למצוא את המילים הנכונות להגיד בלי זוג שדיים בחדר
 
דווקא אני רואה בחברים כמוך

כמו אלו בסירטונים של יוטיוב שצועקים לחבר שלהם הדפקט שרוצה להפוץ מהגג עם מגלשיים לתוך ערמת שלג שהם הכינו

ג'מפ ג'מפ ג'מפ

אם זה לא היה חבר קרוב אז הייתי יושב לצפות מהצד
אבל זה כמו אח
 
אנחנו חברים מספיק טובים...

שאני יכול להגיע אליו אם אני רוצה

כבר דיברתי איתו על זה כמה פעמים, והוא ניסה לרדת ממנה
אבל עכשיו מדובר בחתונה
חשבתי אולי לנסות לתת שם איזה פראס רציני

אני בעצמי לא יודע מה להגיד
חשבתי אולי להתחיל ב2 חשפניות ככה לרכך אותו
 
תתחיל עם טאכזינה קודם...


ואז תבוא עם החשפנית.

הוא תימני?

אם הוא שומע לך ויש לך השפעה עליו אז תנסה.

כמה הוא סגור על חתונה? (כבר יש לו די ג'יי, אולם-צלם?)
 
אתה מכיר את האנשים הסתומים האלו ש...

מחליטים החלטות בלי באמת להבין מה הם עושים או מה המשמעות של הדברים שהם עושים, ולמה הם עושים את זה
אבל הם מחליטים בכל זאת, ומתעקשים שזו ההחלטה הנכונה עבורם

אם לא, אז יש לך חלון בבית, תסתכל עליהם
אז ככה הוא סגור

הוא יודע שזו החלטה בעיתית, ויש לו זיקה ליהדות

אם אני רק אצליח להסביר לו שאם זה היה שלו אז לא היו הפרעות בדרך
אולי הוא יבין
 
הוא בטח מסומם...

מאוקסיטוצין, דופמין או משהו כזה...

קיצר מתחזקת התחושה אצלי שאין עם מי לדבר.

צ'מע, גם לחפץ חיים התנגדו (לחתונה שלו), והיא הייתה שלו.
אבל איך הוא אמר...אם בשמיים החליטו שתהיה חתונה, אז שום מניעה לא תפריע...
 
למעלה