כהן וגרושה

BW37

New member
אלוהים ?

זה לא התערב בשואה ובכל מיליון הפרעות שהיו נגד היהודים ?
אותו אחד ?
 

ראסטלין

New member
יאפ, אותו אחד

להאמין באלוהים גם שטוב וגם שרע.
אמונה שלמה ואבסולוטית.

נ.ב, אני מקיים את עשרת הדיברות + ואהבת לרעך כמוך וזהו.
חזירים ושרצים זה טעים
 
בדיוק ההפך מכך !

העולם, האלוקים הראה לו בדיוק שחור על גבי לבן שזה לא מה שמזומן לו בעולם
והוא הולך בכוח ?
בכוח נגד מי ?
אתה רואה שזה לא שלך
כתוב לך בענק שזה לא מנת חלקך
 

NEO83

New member
איפה זה כתוב?

ואיפה אלוקים מראה לו שחור על גבי לבן?
 
הינה

מקור האיסור בחומש ויקרא פרשת 'אמור' כתוב "דבר אל הכהנים....אלמנה וגרושה לא יקחו"

ולכן קיים איסור להתחתן עם גרושה.


קרדיט ל mri10
 

NEO83

New member
אז בגלל

שכתוב באיזה ספר מלפני אלפי שנים הוא לא צריך להתחתן עם מישהי שאוהב אותה והיא אוהבת אותו וזה יעשה אותו פחות יהודי?

מספיק שאני אעשה מעקב אחריך למשך שבוע, ולא רק לך,אלא לכל מיני צדיקים אחרים שטוענים שהם צדיקים, אני אעשה אותם פחות צדיקים מהחבר שלך עם כל האי שמירת מצוות על פי כל הפסיק שכתוב בתורה.
תעשה לי טובה.
 
עכשיו את מזלזלת האמונה של המון אנשים

כולל הבחור שעומד להנשא

בגלל מה שכתוב בספר הזה אנחנו חיים היום ויש לנו מדינה, ויש לנו זהות, ומדריך ויעוד
ששימש אותנו אלפי שנים
אז לדעתי מוצדק והגיוני לא לחלל את כל מה שכתוב שם

הרי מפה את גם תגידי לי שברית מילה זה כואב ומסוכן והתעללות, ותתמכי בגזרות בנות אלפי שנים של לאסור על היהודים לעשות ברית מילה

ואם לא נשמור על הזהות שלנו, אנחנו נהיה כצאן לטרף
ככה גם בעל החתונה תופס את העולם פחות או יותר
 

NEO83

New member
אני תומך בגישה

של חיה ותן לחיות!


מי שרוצה להיות רב וצדיק, תחיה לפי האמונה שלך, תעשה מה שבא לך, תתחזק כמה שאתה רוצה.
מי שמאמין באלוהים ורוצה לחיות לפי האמונות שלו, גם אם הן לא 100% אלא רק מה שהוא רואה לנכון, אז לבריאות.
מי שרוצה להיות כופר שיהיה כופר ושיעשה מה שהוא רוצה ומה שהוא טוב לו.
וכמובן יש הרבה דרגות ביניים בין 3 השורות שכתבתי ממעלה.

אף אחד לא מזלזל בבחירה שלך להיות צדיק, אבל מי אתה שתזלזל בבחירה של חבר שלך שלא רוצה להיות כמוך?

אתה לא יכול להכריח בן אדם להיות מי שהוא לא רוצה להיות, זה אף פעם לא עבד, וזה אף פעם לא יעבוד.
 
הוא בעצמו רוצה להיות יהודי !

זה לא כמו שBW רוצה להתחתן עם גויה
שאני מה אכפת לי
מה יש לי להגיד לו, הוא בכלל לא מדבר במובנים שלי

אבל החתן שלנו יש לו עקרונות יהודיים
אז מה לך ולבחירה כזו ?


ואם חיה ותן לחיות, אז למה אתה בא ל80 שנה לעולם וגוזר על הצאצאים שלך גזרה לנצח ?
 

BW37

New member
זה בדיוק העניין

מבחינת היהדות,
גם אם אתחתן עם 10 נשים לא יהודיות, אני אהיה יותר יהודי ממך
כי יהדות היא לא דת, היא קודם כל גזע,
ואתה מבחינת גזע וגנטיקה
אתה צאצא של בדואי מחצי האי ערב, אין לך ממש קשר ליהדות, גם אם תלך כל היום עם כיפה ותתפלל.
 
מה שעוזר לך לישון בלילה

בינתיים נראה שאתה מזרע עמלק
ואני מזרע יוסף הצדיק

שלא לדבר שלא מזמן שמעתי שהאשכנזים זה עירבוב של הונגרים וועוד איזה משהו אירופאי

חוץ מזה אני חושב שהאשכנזים כבר גילו לך את הסוד של איך הם הגיעו למלוכה, לא?
אח ואחות כבשו את הכס

למה אתה חושב שלאשכנזים יש בעיה להנשא אחד לשני
והם צריכים לעשות בדיקות קפדניות כי הילדים שלהם יוצאים עם דפקט
 
אתה מוזמן לפורום "מוותרים על ברית מילה",

ושם תגלה שגם ברית המילה איננה מצווה מובנת מאליה.

גזירה?
נראה לי שלא צריך לכפות שום דבר על אף אחד: לא לקיים מצווה דתית וגם לא להפר אותה.

ד"א:
מדוע שהבנות לא ימשיכו את שם המשפחה? מותר להן לשאת כל שם שירצו ואפשר גם שהנכנדים שבאים מהבנות ישאו את שם המשפחה, למה לא? אין על זה איסור דתי.
לקיחת שם הגבר זה רק מנהג-לא מצווה. (מנהג שצריך לעבור מהעולם לדעתי, ביחוד שהרי ברור מי באמת ממשיכה את המשפחה- כי ברור מה המוצא הגנטי של הנכד מצד האמא. מי האבא האמיתי? אף פעם אי אפשר לדעת....)
 
לאחל מזל טוב

ולבוא לשמוח איתו בחתונה.

הוא מצא אהבה ומישהי שטובה לו (אני מניחה.. לא אמרת אחרת).
שלא יוותר על זה.
 
תמיד אאחל לו מזל טוב

מה שיבחר

אבל אני לא אמור להיות חבר ולדבר איתו ?
לא לשכנע או לקבוע לו
אבל אין לי זכות כחבר שרואה אותו עושה טעות, להגיד לו את שעל ליבי ?
 
אבל הוא כבר יודע את כל הדברים שאתה רוצה להגיד

עובדה שהוא ניסה להיפרד ממנה פעם.
ניסה, לא הצליח, ואז החליט להתחתן איתה.

את החשיבה הוא עשה, עכשיו נשאר רק לשמוח איתו..
 
למעלה