אני תומך בגישה
של חיה ותן לחיות!
מי שרוצה להיות רב וצדיק, תחיה לפי האמונה שלך, תעשה מה שבא לך, תתחזק כמה שאתה רוצה.
מי שמאמין באלוהים ורוצה לחיות לפי האמונות שלו, גם אם הן לא 100% אלא רק מה שהוא רואה לנכון, אז לבריאות.
מי שרוצה להיות כופר שיהיה כופר ושיעשה מה שהוא רוצה ומה שהוא טוב לו.
וכמובן יש הרבה דרגות ביניים בין 3 השורות שכתבתי ממעלה.
אף אחד לא מזלזל בבחירה שלך להיות צדיק, אבל מי אתה שתזלזל בבחירה של חבר שלך שלא רוצה להיות כמוך?
אתה לא יכול להכריח בן אדם להיות מי שהוא לא רוצה להיות, זה אף פעם לא עבד, וזה אף פעם לא יעבוד.