כדורים להתרגשות.

ישראל17

New member
כדורים להתרגשות.

ברצוני לקבל רשיון נהיגה וכשאני רק מגיע לרופא לחץ הדם עולה ל 160/90 אבל בבית או בכל מקום אחר חוזר ל 120/80 איזה כדור לקחת בכדי להתגבר על תופעה זו? בתודה מראש
 
לגבי כדורים להתרגשות

היי ישראל17, מישום מה יש לי איזו שהיא סימפטיה אל השם שלך...
ככל שידוע לי, בכל מקרה לא פוסלים אדם מלקבל רשיון אם יש לו לחץ דם גבוהה. לחץ דם צריך למדוד לאחר מצב של מספר דקות של מנוחה. 120/80 זה לחץ דם תקין. אם לחץ הדם שלך עולה כאשר אתה אצל הרופא אז ראוי שתספר לו על כך. אם זה כתוצאה מהתרגשות, פעילות או כל דבר אחר יש לרופא את הכלים והידע להתמודד עם בעיתך. למשל, אני בטוח שאם הרופא ימדוד לך ל"ד מספר פעמים בהפרשים של מספר דקות אז ממדידה למדידה לחץ דמך ירד עד ל-120/80 כפי שיש לך באמת. כדורים למצב כפי שאתה מתאר, נראה לי ממש מיותר. בהצלחה ישראל
 

דפננה.

New member
היי ישראל גם אני תמיד מתרגשת

לפני טסט. יש כמה דברים טבעיים שעוזרים אבל הכי טוב זה רסיקיו (פרחי באך) משיגים את זה בבית מרקחת. ויש גם את הרגיעון יום של הדס למרות שלפי דעתי הרסיקיו יותר טוב. בהצלחה בטסט ומקווה בשבילך שתעבור. אני.
 
למעלה