לגבי כדורים להתרגשות
היי ישראל17, מישום מה יש לי איזו שהיא סימפטיה אל השם שלך...
ככל שידוע לי, בכל מקרה לא פוסלים אדם מלקבל רשיון אם יש לו לחץ דם גבוהה. לחץ דם צריך למדוד לאחר מצב של מספר דקות של מנוחה. 120/80 זה לחץ דם תקין. אם לחץ הדם שלך עולה כאשר אתה אצל הרופא אז ראוי שתספר לו על כך. אם זה כתוצאה מהתרגשות, פעילות או כל דבר אחר יש לרופא את הכלים והידע להתמודד עם בעיתך. למשל, אני בטוח שאם הרופא ימדוד לך ל"ד מספר פעמים בהפרשים של מספר דקות אז ממדידה למדידה לחץ דמך ירד עד ל-120/80 כפי שיש לך באמת. כדורים למצב כפי שאתה מתאר, נראה לי
ממש מיותר. בהצלחה ישראל