כבר דיברתם כאן על ביצי כינים?

lmatan1

New member
בהנחה שאת לא מאמינה באלוהים

אז בהכרך השאלות שלך הן מגמתיות משמע שאת לא שואלת על מנת לדעת את שואלת על מנת לשלול וזכותך הבעיה היא שהכינים לא היו ברומו של עולם בתקופה העתיקה סביר להניח שהנסיון האנושי להתערב במעשי האלוהים הם הם שהפכו את הוירוס יותר מחוזק הרי את מעידה על עצמך כמבינה ברפואה את יודעת שתרופות מסויימות גורמות לוירוסים לפתח עמידות יותר גבוהה יוצא שהתרופות עצמן הן אלה שגרמו לוירוס לפתח עמידות יותר גבוהה ולא אלוהים שאת לא מאמינה ולא מתיחסת אליו משמע שבעצם עדיף היה להשאיר את החידקים הישנים מאשר לפתח חידקים יותר חזקים שיותר קשה להכניע אותם אז תמשיכי להתעסק במוטציות בהצלחה.
 

תלתל11

New member
א' ב'

א. ודאי שאני שואלת כדי לשלול - בשביל זה אני כאן.... ב. אתה מערבב בין וירוסים וחיידקים (אתה לא יודע את ההבדל ?). וירוסים לא נעשים עמידים לתרופות, חיידקים נעשים עמידים לאנטיביוטיקה. אני מסכימה אתך בהחלט שזה לא היה אלוהים....
 

saar7650

New member
אני לא מבין מה הבעיה

בכך שחז"ל אימצו חלק מהידע המדעי באותה תקופה? אם הידע מוטעה, מה הרבותא בכך? אין זה דבר שנמסר כתורה למשה מסיני... זה דבר שאנשי המחקר באותה תקופה טעו בו עקב ידע חסר.
 

saar7650

New member
עניתי, כנראה שלא הבנת-

הידע של חז"ל לגבי היווצרות הכינה (ולא לגבי 'מחזור החיים של הכינה' כפי שכתבת) היה מתוך הידע המדעי של אותה התקופה. אם את שואלת למה בחלק מהדברים חז"ל טעו- אז כבר עניתי שלא כל הדברים ניתנו בקבלה (הלכה למשה מסיני) אלא חלקם נלקחו מתוך הידע של אותה התקופה שהיה חסר.
 

תלתל11

New member
הבנתי את תשובתך

אבל לא הסברת למה ? למה אלוהים נתן כביכול לחז"ל מידע נסתר על הכוכבים בשמים ולא שיתף אותם בסוד הכינים ?
 

saar7650

New member
למה?

אין סיבה מסוימת לכך, אלוקים פשוט בחר להביא חלק מהדברים כמופת וחלק מהדברים האנשים חוקרים אחר האמת.
 

sheketz

New member
גרוע מזה

הדרך לטעון לאם נאמר משהו נכון אז זה בהשראה אלוהית כביכול ואם נאמר משהו שעל פניו אינו נכון, זהו חוסר יושר אינטלקטואלי, הרי אין שום קריטריון אפריורי לדעת מה כתבו ולמה, גם לפי הטענה של ידע שקיבלו באופן ניסי. אבל כמו שכבר אמרנו, נו שוין.
 

Governor

New member
תשובות - אין במאמר שלך.

תרוצים אידיוטיים - יש ויש אם כן, חז"ל האמינו ב- instantaneous abiogenesis, ענין אידיוטי לחלוטין, ותרוץ החסידים השוטים הוא שלא כל דבר נמסר להם ממעמד הר-סיני שימו לב שבהסתערם על המוצב ששמו `"להוכיח" את "שמימיות" המיתולוגיה האיזראליטית שבע"פ`, הותירו האידיוטים את חז"ל שוכבים הרוגים על הגדרות, שכן שום חכמה, תבונה, או חריפות, לא מיוחסת לחז"ל עצמם חז"ל מוצגים כפלאח שקבל מאבותיו מספר פתקים מזמן 'מעמד הר-סיני', להעבירם מדור לדור במשפחה כאשר מוצגת לפלאח סוגיה כלשהי, הרי אם יש לו "תשובה" המצויה בפתקים - יציג אותה (ד"כ לא תהיה התשובה נכונה ולענין וידרש פלפול ותרוץ אדיר נוסף כדי להצדיקה). אם ה"תשובה" לסוגיה אינה מצויה בפתקים - יציג הפלאח סברת כרס כלשהי, מבוססת על מה שהיה מקובל לחשוב בזמנו הקצור: האידיוטים החוזרים בתשובה, מקריבים את חז"ל ומשאירים אותם מתים על הגדרות ______________________________________________________________
 

saar7650

New member
יש תשובות אינך מסוגל לקבלן

זו כבר בעיה שלך... אגב- לגבי "תרוצים אידיוטיים - יש ויש" אתה מדבר על תירוצים אדיוטיים??? הרי הכשל במציאת שמה של אילה אברהמוב ושל י.מרוז תורץ על ידך בתירוצים עלובים ביותר- רישום שמה בצמידות, האתר שבו מופיע שמה נכתב לאחר שחיפשת בגוגל (להווי ידוע שהאתר נכתב לפני...) טול קיסם מבין שיניך קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים!
 

Governor

New member
OK, רשמנו לפנינו שלא התיחסת כלל

לטענותי. המסקנה היא שנסתתמו טענותיך בענין זה, או שאתה מודה בשתיקה: האידיוטים, המוטנטים החוזרים בתשובה נסו להסתער ונהדפו, והשאירו את חז"ל מתים על הגדרות, למאכל הכלבים לענין אילה אברהמוב: קבל בעיטה למרכז הפנים. איך האף? כואב, נכון? ______________________________________________________________ איך זה, להשתעבד מרצון להזיה אשר לא נתן להעלות על הדעת מבחן או נסוי, ולו תאורטיים, ואפילו במחשבה בלבד, שיוכיחו כי היא קימת גם מחוץ לתבן אשר בין שתי אזניך?
 

L7

New member
מדוע בנצרות ובאיסלם אין כינים?

ואילו היהדות עסוקה בכינים ובקשקשת.
 

lmatan1

New member
אני מתפלא עליך אל 7

היהודים מושכים כינים כמו שיתושים נמשכים לאור תראה את עצמך לדוגמא איפה שמדברים על יהדות אתה מיד דוחף את האף שלך ולכן יש קשקשת או נכון יותר קשקשים וכינים
 

lmatan1

New member
גם אתה כמוהם מתענין שים לב

לא אמרתי שהם מבינים ביהדות רק מתענינים כמוך.
 
למעלה