כבוד http://www.one.co.il/Article/116662.html
O OrEl74 Well-known member מנהל 25/5/08 #2 אכן כבוד אבל מתי למען השם הצ'יקמוק שלידו בתמונה יבוא גם הוא לביקור?
ס סלים וארזה New member מנהל 25/5/08 #1 יותר מעצבן אותי שוואן כל כך פופוליסטיים שהם שכחו לכתוב אפילו מילה אחת על ריק בארי.
O OrEl74 Well-known member מנהל 25/5/08 #3 יפה שאתה עדין וכותב שכחו סתם הלכו על השם היותר מוכר ועשו לזה יחצנות בשקל. כיאה לאתר רכילות.
G go lakers go New member 26/5/08 #5 ככה זה שנותנים לאופירה אסייג מיקלדת ואתר 1.. מי גולש בONE ?!? בעעעעעעעע על אופירה
מ מני ביתרי New member 26/5/08 #4 סלים איך שאני נהנה לראותך לפעמים כותב אצל תמיס.הוא ככ צודק בביקורת שלו על אתר הריכולים והמסיבות אין להם מושג פשוט
סלים איך שאני נהנה לראותך לפעמים כותב אצל תמיס.הוא ככ צודק בביקורת שלו על אתר הריכולים והמסיבות אין להם מושג פשוט