כבוד

OrEl74

Well-known member
מנהל
אכן כבוד

אבל מתי למען השם הצ'יקמוק שלידו בתמונה יבוא גם הוא לביקור?
 

סלים וארזה

New member
מנהל
יותר מעצבן אותי שוואן כל כך פופוליסטיים שהם שכחו לכתוב אפילו מילה אחת על ריק בארי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יפה שאתה עדין וכותב שכחו

סתם הלכו על השם היותר מוכר ועשו לזה יחצנות בשקל. כיאה לאתר רכילות.
 

go lakers go

New member
ככה זה שנותנים לאופירה אסייג מיקלדת ואתר 1..

מי גולש בONE ?!? בעעעעעעעע על אופירה
 
סלים

איך שאני נהנה לראותך לפעמים כותב אצל תמיס.הוא ככ צודק בביקורת שלו על אתר הריכולים והמסיבות אין להם מושג פשוט
 
למעלה