כבדות אחרי שינה

מלאווח

New member
כבדות אחרי שינה

לאחרונה אני מודט בשעות הלילה לפני השינה, (בערך כ-חצי שעה). שמתי לב שבבוקר שאחרי אני מרגיש כבד וקשה לי להתעורר. עוטפת אותי מעין אפיפות, תחושת נמנום ואני נרדם ומתעורר, לחליפין, בפרקי זמן קצרים. אולם אחרי שכבר התעוררתי לגמרי, האפיפות חולפת. האם זה טבעי ? אולי זה קשור למה שרשום במאמרים, שלא כדאי לשכב לישון מיד, אחרי מדיטציה (שם מדובר בקונדליני ומעניין מה הסיבה ...). דרך אגב, אני לא משתמש באף טכניקה, פשוט נותן ל"כלום" להציף אותי. תודה מראש, מלאווח.
 

drall

New member
שני דברים

מדיטציה לפני השינה היא דבר מצויין. לא קונדוליני , שמעיקרו הוא טכניקה להתעוררות , אבל יש די טכניקות מתאימות לזה. מה שקורה הוא שאחרי המדיטציה אתה כבר לא מתומרץ על ידי המיינד והשינה שלך מפילה אותך עוד יותר למטה , לעומקים שכבר יותר קשה לצאת מהם. זה בכלל לא רע. אבל ייתכן שזה נובע מכך שאתה שוכב לישון מאוחר מאוד והתחלופת האנרגיה הטיבעית בזמן הבוקר לא מעוררת אותך באופן טיבעי. בכל אופן , אני אדע יותר על היקיצה שלך אם תספר לי יותר על השינה. יש לך חלומות? אתה מתעורר באמצע הלילה? דרול
 
למעלה