כבדות אחרי שינה
לאחרונה אני מודט בשעות הלילה לפני השינה, (בערך כ-חצי שעה). שמתי לב שבבוקר שאחרי אני מרגיש כבד וקשה לי להתעורר. עוטפת אותי מעין אפיפות, תחושת נמנום ואני נרדם ומתעורר, לחליפין, בפרקי זמן קצרים. אולם אחרי שכבר התעוררתי לגמרי, האפיפות חולפת. האם זה טבעי ? אולי זה קשור למה שרשום במאמרים, שלא כדאי לשכב לישון מיד, אחרי מדיטציה (שם מדובר בקונדליני ומעניין מה הסיבה ...). דרך אגב, אני לא משתמש באף טכניקה, פשוט נותן ל"כלום" להציף אותי. תודה מראש, מלאווח.
לאחרונה אני מודט בשעות הלילה לפני השינה, (בערך כ-חצי שעה). שמתי לב שבבוקר שאחרי אני מרגיש כבד וקשה לי להתעורר. עוטפת אותי מעין אפיפות, תחושת נמנום ואני נרדם ומתעורר, לחליפין, בפרקי זמן קצרים. אולם אחרי שכבר התעוררתי לגמרי, האפיפות חולפת. האם זה טבעי ? אולי זה קשור למה שרשום במאמרים, שלא כדאי לשכב לישון מיד, אחרי מדיטציה (שם מדובר בקונדליני ומעניין מה הסיבה ...). דרך אגב, אני לא משתמש באף טכניקה, פשוט נותן ל"כלום" להציף אותי. תודה מראש, מלאווח.