פליפר תבין
מבחינת הלקוח ויתקן אותי אם אני טועה, קיבל את השרות הטוב ביותר לשביעות רצונו. אל לך להתעלם מחוות דעתו האישית של איש המים שהבין בדיוק מהיכן משתין הדג. לאחר הביקור הראשון שלו אצל היבואן נעשה נסיון שלא צלח לספר לו כי החלק אינו מקורי ועוד כהנה וכהנה, הוזמן אחר כבוד למנטה שם הוצגו בפניו האריזות המקוריות לשביעות רצונו. כל הסיפור הזה הוא בן יותר מחצי שנה. האיש צולל, נהנה והכל תקין. הסיפור התעורר שוב כרגע בגלל סירוב היבואן למכור חלק חילוף לפוצקר על מנת לטפל בציוד הנ"ל. אני לא רואה כיצד אתה מכניס את המערכת שלנו לסיפור של משחקי כח על גב הלקוח כאשר במקרה הזה אנו מדברים על לקוח שבלשון המעטה "לא פרייר" ומבין בדיוק מהיכן מגיעה התקלה ומדוע. הנסיון כרגע לומר כי רק היצרן מסוגל לאמת או לשלול את טענתו הוא יותר ממגוחך ואגב במידה ואיש המים יחליט לזרום עם העניין הזה יקבל את ברכתינו המלאה. חבל כי איש המים נפגע בכל דרך שהיא בגלל התנהגות תמוהה כזו או אחרת. אי כבר צינתי כי ההתנהלות של היבואן מולו היא לא משהו שאני יכול או צריך להכנס אליו. פנה אדם למועדון הצלילה, ביקש לקבל שרות, ניתן לו השרות, יצא מבסוט, מישהו טיפס על עץ שקשה לו לרדת ממנו, וכרגע כך זה נראה. מועדון הצלילה מנטה אחראי ב 100 אחוזים לעבודה שביצע, לכך שהחלקים מקוריים ולכך שהם הותקנו בצורה תקינה ומקצועית זה נאמר בצורה הכי ישירה לאיש המים וכעת זה נאמר קבל עם ועדה. מה שהלקוח יבקש לעשות אנחנו איתו. וגם זה נאמר לו בצורה ישירה. כך שתוציא אותנו בבקשה מהמשוואה של משחקים על גב הלקוח. אין לנו בעיה מול הלקוח ולפי הבנתי אין ללקוח בעיה איתנו. הנושא הספציפי בו מגיב היבואן וטוען פומבית כי נעשתה עבודה לא תקינה בגלל העובדה הפשוטה כי לא נעשתה אצלו נתון לבדיקה יסודית ואף משפטית ואין לה כל קשר להתעמרות ואופן הטיפול שחווה הלקוח.