כאבים וCRP גבוה
נמאס לי מהכאבים, והפחתתי את המינון של הסמבלתה, גרמה לי לסיוטים ועשיתי צילום כתפיים כי בהן לא היתה כמעט הפוגה ויש לי נוזל בהן ומשום מה אני אפילו שמחה שמצאו משהו. אבסורד לא?!
והברכיים שלי מתברר כי אין לי כמעט סחוס.והCRP היה 5.1 ועכשיו הוא 7.7 .
וכשהייתי אצל רופאה תעסוקתית אמרתי לה שיש לי כאבי ראש בנוסף והיא שלחה מכתב למשרד הרישוי. ואולי ייתלו לי את הרישיון.
אוףףף
לפעמים פשוט נמאס לי ממש
נמאס לי מהכאבים, והפחתתי את המינון של הסמבלתה, גרמה לי לסיוטים ועשיתי צילום כתפיים כי בהן לא היתה כמעט הפוגה ויש לי נוזל בהן ומשום מה אני אפילו שמחה שמצאו משהו. אבסורד לא?!
והברכיים שלי מתברר כי אין לי כמעט סחוס.והCRP היה 5.1 ועכשיו הוא 7.7 .
וכשהייתי אצל רופאה תעסוקתית אמרתי לה שיש לי כאבי ראש בנוסף והיא שלחה מכתב למשרד הרישוי. ואולי ייתלו לי את הרישיון.
אוףףף
לפעמים פשוט נמאס לי ממש