כאבים בגב!

אמיתי2000

New member
כאבים בגב!

היום בבוקר התחילו לי כאבים בגב. כל פעם שאני מזיז את הצוואר לצד ימיןאו למטה כואב לי מאוד בחלק העליון של הגב. אני צריך עזרה!
 

deep ocean

New member
הי אמיתי!

גם לי כואב הגב בזמן האחרון (יותר נכון חלק מסוים למעלה). חלק מהכאב שלי זה בגלל יציבה ותנוחת ישיבה לא נכונה (ישיבה מול המחשב), חלק מזה כאב רגשי, וחלק אחר...לא יודעת. אני עובדת על כל המימדים להגיע להרמוניה ואז גם הכאב יעלם
 

misty10x

New member
רפלקסולוגיה עצמית ניסית? ../images/Emo140.gif

יש בסטימצקי ספר כיס קטן על רפלקסולוגיה, כל מה שעליך לעשות, זה לעבוד עם עצמך לפי ההסברים. למדתי רפלקסלוגיה ועברתי על הספרון, ולדעתי, זהו ספרון טוב, שכדאי לרכוש לשימוש עצמי. בהצלחה
 
למעלה