גם לי כואב הגב בזמן האחרון (יותר נכון חלק מסוים למעלה). חלק מהכאב שלי זה בגלל יציבה ותנוחת ישיבה לא נכונה (ישיבה מול המחשב), חלק מזה כאב רגשי, וחלק אחר...לא יודעת. אני עובדת על כל המימדים להגיע להרמוניה ואז גם הכאב יעלם
יש בסטימצקי ספר כיס קטן על רפלקסולוגיה, כל מה שעליך לעשות, זה לעבוד עם עצמך לפי ההסברים. למדתי רפלקסלוגיה ועברתי על הספרון, ולדעתי, זהו ספרון טוב, שכדאי לרכוש לשימוש עצמי. בהצלחה