יש מישהו ב
???

@@

New member
היי אני ../images/Emo82.gif

אבל עוד מעט אני הולכת סתם לשתות איזה
עם חברה (כבר נהייתי חבית מרוב
)
 

מאו יין

New member
היי מרין שלום ריקי!

מה קורה? מה עושים עם עוד שעה כמעט של שיעמום בעבודה???
 

מאו יין

New member
../images/Emo6.gif היי ג´ס! ../images/Emo9.gif הלו מיקה!

איזו בובולינה מקסימה מיקה שלך!!!
מה שלומך? ומה שלום מיקה? איזה עוד דברים מתוקים היא למדה (או ידעה מהרחם...) חדשים??
 

@@

New member
בונבוןןןןןןןן ../images/Emo25.gif

מתוק, מותק של ילדה
היא דורשת צביטה בלחי
 

מאו יין

New member
שלום לך עייפות מתוקה...

מה שלומך? שלומי השתפר בזכות אנשים יקרים מאוד(10,0000000000000 ש"ח בערך...
)שאת חלק נכבד מהם. אז שוב
וגם
להדבקה על הלחי....
 

@@

New member
גם אני קצת עצבנית ../images/Emo123.gif

אח שלי לקח לי
ואני כבר צריכה ללכת
והוא עושה לו רונדלים וגם לא עונה לי
אבל כשהוא יחזור הוא יקבל ממני
אבל......... אני אוהבת אותו
אז עכשיו אני נרגעת, ונתתי מזמני היקר עוד 10 דק´ לעבודה ולא נורא מחר יום חדש
נכון מאו
אז אני חותמת את היום ב
ומאחלת לכולם/ן יום נפלא
(מאו לא להשתולל בלילה
וללכת לישון לילה לבן אחד כבר הספיק
)
 

מאו יין

New member
ריקי נשמה טהורה שלי!

האח וה
המרונדלים כבר חזרו???? אז עשית 10 דק´ שעות נוספות...לא נורא
סתאאאאאאאאאאאאם!! ממלה שלי אני מפה ישר,בדוך לא בסיבוב,הולכת ל
שחבל לכולם על הזמן... שתהיה לך שבת מקסימה! אוהבת אוהבת אוהבת אותך
מאו.
 
למעלה