גם אני קצת עצבנית ../images/Emo123.gif
אח שלי לקח לי
ואני כבר צריכה ללכת
והוא עושה לו רונדלים וגם לא עונה לי
אבל כשהוא יחזור הוא יקבל ממני
אבל......... אני אוהבת אותו
אז עכשיו אני נרגעת, ונתתי מזמני היקר עוד 10 דק´ לעבודה ולא נורא מחר יום חדש
נכון מאו
אז אני חותמת את היום ב
ומאחלת לכולם/ן יום נפלא
(מאו לא להשתולל בלילה
וללכת לישון לילה לבן אחד כבר הספיק
)