יש לנו סניף!!!!!!

PROJECT:2501

New member
הידד האח

אני לא יודע איפה הסניף או מה גודלו או מה איכותו וגם לא איכפת לי! אמנם זה לא הסניף ההיסטורי שהיה ליד מעדנייה בסדר (וסופח עלידיה אחרי שעזבנו) אבל זה נכס חומרי בשם המהפכה. הידד
 
למעלה