יש לכם שם נוסף עבור

Harrington

Well-known member
מנהל

משתפרת1

Well-known member
לא יודע למה, אבל זה ממשיך לרגש אותי מאז הפעם הראשונה שראיתי את זה. ים של שמות אפשריים ('עם לבדד ישכון' חלף במוחי) לרבות כאלה שהועלו כאן על-ידי החברות/ים. אבל גם בלי שם מיוחד.
בגלל הצביעה שמזכירה דם על ה"שפיץ" העליון של מגן הדוד ועל גבו של האיש- "שבע יפול צדיק, וקם!"
 

ריקי זו אני

Well-known member
לדעתי...
'עם של אריות'
וההסבר הוא - כדי לשאת את המגן דוד לאורך היסטוריה של 3,000 שנה
את/ה חייבת להיות מזן של אריות/לביאות...
כל השאר לא ישרדו... יש להם אופציות אחרות...
 
למעלה