צלם המסיבות
New member
יש לי EVEREST, מצורף.
לאן להיכנס? העלתי קובץ מצורף של הלוג. אגב,לא יודע למה, אבל הפעלתי מחדש ת'מחשב והלשונית חזרה. מוזר...
לאן להיכנס? העלתי קובץ מצורף של הלוג. אגב,לא יודע למה, אבל הפעלתי מחדש ת'מחשב והלשונית חזרה. מוזר...