יש לי שאלה...

moransu

New member
יש לי שאלה...

לא יודעת אם היא קשורה לפורום הזה..אבל ננסה בכל זאת אני צריכה תוכנה שבעזרתה אני יוכל להפעיל 2 אייסקיו כי גם לאחותי יש וכשהיא מפעילה את האייסקיו שלה היא סוגרת את שלי ואני רוצה ששנייהם יעבדו..מה שם התוכנה? ומאיפה אפשר להוריד אותה?
 

b o n f i r e

New member
אחת מכן יכולה להשתמש ב

http://go.icq.com והשנייה באייסיקיו הרגיל ואולי תנסי להוריד גרסה אחרת (משהו כמו אייסיקיו לייט) ואז להתקין את זה במקום אחר בהרדיסק.
 

selalerer

New member
אבל Gaim לא מיישר טקסט לימין.

שזה קצת בעיה עם העברית (למרות שכבר התרגלתי לקרוא ככה).
 

gmorphus

New member
miranda icq

חמוד וקומפקטי ויכול לעשות במקביל לאייסיקיו הרגיל. וד"א, זה לא המקום הנכון לשאול, אבל גם פה יהיו אנשים נחמדים שיעזרו לך. הוספתי קישור
 

shaiis7

New member
הוספתי קישור למטה לתוכנה כזאת

זה עובד רק על icq pro
 
למעלה