יש לי שאלה... לא יודעת אם היא קשורה לפורום הזה..אבל ננסה בכל זאת אני צריכה תוכנה שבעזרתה אני יוכל להפעיל 2 אייסקיו כי גם לאחותי יש וכשהיא מפעילה את האייסקיו שלה היא סוגרת את שלי ואני רוצה ששנייהם יעבדו..מה שם התוכנה? ומאיפה אפשר להוריד אותה?