יש לי שאלה...
חזרתי הבוקר ממסיבה, של השיכבה שלי, ויש לי שאלה: איך זה שיש אנשים שכמות אלכול יחסית קטנה מפילה אותם והם תופסים ראש מכמות יחסית קטנה, ולעומתם, אני עד שאני בכלל מתחיל להרגיש את האלכוהול אני צריך לשתות יותר? האם גודל הגוף (גובה/משקל) משפיעים? יש אנשים שאחרי שהם שותים הם לא מודעים לעצמם, ואחרים, כמה שלא ישתו הם תמיד ידעו מה הם עושים (אולי לא ב100% אבל הם לא עוברים "קווים אדומים", גם זה קשור לגובה/משקל? מה אתם חושבים?
חזרתי הבוקר ממסיבה, של השיכבה שלי, ויש לי שאלה: איך זה שיש אנשים שכמות אלכול יחסית קטנה מפילה אותם והם תופסים ראש מכמות יחסית קטנה, ולעומתם, אני עד שאני בכלל מתחיל להרגיש את האלכוהול אני צריך לשתות יותר? האם גודל הגוף (גובה/משקל) משפיעים? יש אנשים שאחרי שהם שותים הם לא מודעים לעצמם, ואחרים, כמה שלא ישתו הם תמיד ידעו מה הם עושים (אולי לא ב100% אבל הם לא עוברים "קווים אדומים", גם זה קשור לגובה/משקל? מה אתם חושבים?